tomzee

Online ügyfélszolgálat lebutítva

Kérdés

Sziasztok!

Most vettem észre, hogy az online ügyfélszolgálatot rendesen átszabták, korábban sok mindent be lehetett állítani, most gyakorlatilag a csomagváltáson kívül másra szinte nem is használható. Konkrétan: otthoni előfizetésnél a vezetékes telefonhoz kapcsolódóan egy csomó beállítási lehetőség volt, most semmi. A vezetékes internetnél is lehetett kezelni az előfizetéshez járó email fiókokat (max. 5db), pl. jelszó megváltoztatása, új fiók igénylése, most semmit nem lehet beállítani. A Dominó előfizetésnél az egyenlegemet rosszul írja ki (a *102# kód jól működik), a mobilinternet beállítások is sokkal részletesebbek voltak, stb.

Miért kellett az online ügyfélszolgálatot ennyire lebutítani? Ez miért jó az előfizetőknek? Pont a járvány idején az lenne mindekinek az érdeke, hogy minél több dolgot lehessen online elintézni.

 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia! Az új weboldalunk fejlesztése és átalakítása folyamatos, így egy későbbi frissítéssel fognak a régebbi funkciók is visszakerülni az oldalra. Addig átmeneti megoldásként javasoljuk, hogy a chaten keresd munkatársainkat, akik a beazonosítás után segíteni tudnak Neked. Köszönjük megértésedet. ^Noel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most