zrx8

Javítás idejére adott mobilnet nem látszik a Telekom appban

Kérdés

Sziasztok!

Vanda azt mondta, hogy a vezetékes netem hibajavításának idejére aktivált a telefonomra 72 órányi korlátlan mobilnetet, az SMS-t is megkaptam róla, azzal, hogy indítsam újra a telefont. Már vagy 3x újraindítottam, de a Telekom appban továbbra sem jelenik meg ez a 72 órás net. Ettől még aktív lehet?

Köszönöm a válaszokat,

p

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: zrx8

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Szia @zrx8
Természetesen a javítás idejére biztosított mobilinternet csomag így is aktív, Telekom app-ban valóban nem jelenik meg. Bekapcsolásáról és kikapcsolásáról SMS értesítést fogsz kapni. ^Oszkár

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 órája, Telekom szakértő írta:

Szia @zrx8
Természetesen a javítás idejére biztosított mobilinternet csomag így is aktív, Telekom app-ban valóban nem jelenik meg. Bekapcsolásáról és kikapcsolásáról SMS értesítést fogsz kapni. ^Oszkár

Értem, köszönöm.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most