Ugrás a tartalomhoz
  • 0

segítség kérés


Casucci

Kérdés

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia! Ez estben hibabejelentést érdemes rögzíteni, ami alapján illetékeseink kivizsgálják és javítják a problémát.
Ehhez kérjük, írd meg nekünk Privát üzenetben az MT ügyfél-azonosítódat, az előfizető nevét és egy kapcsolattartó mobilszámot, ezek alapján pedig rögzítjük a bejelentést ( a gyorsabb ügyintézés érdekében a Messenger felületünkön is megkereshetsz minket: m.me/TelekomHU)

Ezen felül az alábbi adatokra lenne még szükségünk a bejelentés rögzítéséhez:
- A TV GO-ra történő belépéshez használt azonosítód
- böngészős használat esetén a böngésződ típusa és verziószáma
- App használata esetén a készüléked típusa és operációs rendszerének verziószáma

Általános megoldásként böngészőben az előzmények és sütik törlését, mobilos használat esetén az alkalmazás törlésétét és újratelepítését is érdemes megpróbálni.

^Dániel

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Robi! Abban az esetben lehetséges, hogy a korhatár-besorolásban érintett filmek zárolva vannak, amennyiben Gyerekzár szolgáltatás került beállításra (https://bit.ly/32PCwIe). A Telekom TV GO-ba belépve a Beállítások/Gyerekzár menüben érhető el. ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...