kolwin120 Posztolva ekkor: 2022. január 4. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. január 4. Üdvözletem! Olyan problémám lenne hogy rà megyek az előfizetésre és folyamatosan hibát ír ki, mi lehet a baj? Próbáltam újra telepiteni az alkalmazást, adat törlését is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. január 4. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. január 4. Szia! Valamilyen fiókodat érintő probléma lehet a háttérben, amit bejelentés alapján tudunk illetékeseinkkel kivizsgáltatni, akik a javításról is gondoskodnak. A bejelentés rögzítéséhez kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben (vagy a gyorsabb ügyintézés érdekében a Messenger oldalunkon: m.me/TelekomHU ) az alábbi adatokat: - Az érintett mobilszám - Az alkalmazásba történő belépéshez használt azonosítód - A készüléked pontos típusa és operációs rendszerének verziószáma - Egy képernyőmásolat a hibaüzenetről - A hiba mobilneten, Wifin, vagy mindkét módon tapasztalható? Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
kolwin120
Üdvözletem!
Olyan problémám lenne hogy rà megyek az előfizetésre és folyamatosan hibát ír ki, mi lehet a baj? Próbáltam újra telepiteni az alkalmazást, adat törlését is.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.