Posztolva ekkor: January 4 Üdvözletem! Olyan problémám lenne hogy rà megyek az előfizetésre és folyamatosan hibát ír ki, mi lehet a baj? Próbáltam újra telepiteni az alkalmazást, adat törlését is. Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
1 Posztolva: January 4 Szia! Valamilyen fiókodat érintő probléma lehet a háttérben, amit bejelentés alapján tudunk illetékeseinkkel kivizsgáltatni, akik a javításról is gondoskodnak. A bejelentés rögzítéséhez kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben (vagy a gyorsabb ügyintézés érdekében a Messenger oldalunkon: m.me/TelekomHU ) az alábbi adatokat: - Az érintett mobilszám - Az alkalmazásba történő belépéshez használt azonosítód - A készüléked pontos típusa és operációs rendszerének verziószáma - Egy képernyőmásolat a hibaüzenetről - A hiba mobilneten, Wifin, vagy mindkét módon tapasztalható? Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel Bejegyzés megosztása Link a bejegyzéshez Megosztás más oldalakon
Posztolva ekkor:
Üdvözletem!
Olyan problémám lenne hogy rà megyek az előfizetésre és folyamatosan hibát ír ki, mi lehet a baj? Próbáltam újra telepiteni az alkalmazást, adat törlését is.
Bejegyzés megosztása
Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon