kolwin120

Nem engedi megtekinteni az egyenlegnel

Kérdés

Üdvözletem!

Olyan problémám lenne hogy rà megyek az előfizetésre és folyamatosan hibát ír ki, mi lehet a baj? Próbáltam újra telepiteni az alkalmazást, adat törlését is.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Szia! Valamilyen fiókodat érintő probléma lehet a háttérben, amit bejelentés alapján tudunk illetékeseinkkel kivizsgáltatni, akik a javításról is gondoskodnak.

A bejelentés rögzítéséhez kérjük, írd meg nekünk privát üzenetben (vagy a gyorsabb ügyintézés érdekében a Messenger oldalunkon:  m.me/TelekomHU ) az alábbi adatokat:

- Az érintett mobilszám
- Az alkalmazásba történő belépéshez használt azonosítód
- A készüléked pontos típusa és operációs rendszerének verziószáma
- Egy képernyőmásolat a hibaüzenetről
- A hiba mobilneten, Wifin, vagy mindkét módon tapasztalható?

Együttműködésedet köszönjük. ^Dániel

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most