CsabaD

Garancia kérdés

Kérdés

Tiszteletem!

Vásároltam egy notebookot, mobiltelefon szolgáltatás mellé. Kihasználatlanság miatt azonban inkább megválnék tőle, amíg nem csökken sokat az értéke. A kérdésem az lenne, hogy ha eladom az eszközt, akkor a vevő hogyan tudja majd érvényesíteni a garanciát, ha esetlegesen ilyen probléma merülne fel? Csak rajtam keresztül lesz erre lehetősége, vagy ő maga is beviheti egy Telekom üzletbe, amennyiben adás-vételi szerződéssel átruházódik a tulajdonjog?

Köszönöm a választ előre is.

 

Üdvözlettel:

Csaba 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Posztolva: (szerkesztve)

Ha jól emlékszem a garanciajegy a T fiókban van. Meg kell rajta nézni, hogy a garanciát a Telekom üzletben, a forgalmazónál vagy esetleg más módon kell érvényesíteni.

Nyomtasd ki és add oda vagy küldd el a vevőnek.

A jótállás/garancia nem személyhez, hanem eszközhöz kötődik.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: uzman

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most