Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Garancia kérdés


CsabaD

Kérdés

Tiszteletem!

Vásároltam egy notebookot, mobiltelefon szolgáltatás mellé. Kihasználatlanság miatt azonban inkább megválnék tőle, amíg nem csökken sokat az értéke. A kérdésem az lenne, hogy ha eladom az eszközt, akkor a vevő hogyan tudja majd érvényesíteni a garanciát, ha esetlegesen ilyen probléma merülne fel? Csak rajtam keresztül lesz erre lehetősége, vagy ő maga is beviheti egy Telekom üzletbe, amennyiben adás-vételi szerződéssel átruházódik a tulajdonjog?

Köszönöm a választ előre is.

 

Üdvözlettel:

Csaba 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

2 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1

Ha jól emlékszem a garanciajegy a T fiókban van. Meg kell rajta nézni, hogy a garanciát a Telekom üzletben, a forgalmazónál vagy esetleg más módon kell érvényesíteni.

Nyomtasd ki és add oda vagy küldd el a vevőnek.

A jótállás/garancia nem személyhez, hanem eszközhöz kötődik.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: uzman
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...