Tomika085

Nem átvett csomag

Kérdés

Üdv!

A múlt héten bementem a helyi Telekom üzletbe, hogy megújítsam a szolgáltatásaim. Minden rendben ment. Mondta az ügyintéző, hogy kapok másik router eszközt, illetve van készülékkedvezményem, válasszak valamit. Választottam egy tabletet, mert hat ingyen volt így. A napokban hozta a GLS, én viszont nem tudtam átvenni. Nem tudtam megoldani a hazamenetelt. Beszéltem a futárral, azt mondta ha nem tudom átvenni, visszaküldi. Így is lett. Mai napon megkaptam a storno számlát. A telefon előfizetésem újraindult, amit az üzletben megbeszéltünk. Az internet/telefon visszaállt a régire. 

Van lehetőségem újra élni a kedvezményekkel, ha újra kötöm az otthonit is? Készülékkedvezményem meg lesz, vagy az elúszott így? 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

14 órája, Tomika085 írta:

Köszönöm szépen a választ! Akkor igénybe veszem a chat-et. 

Nagyon szívesen! ^Kriszti

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönöm szépen a választ! Akkor igénybe veszem a chat-et. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia! Amennyiben a megrendelt eszköz visszaérkezik a központunkba, akkor az ahhoz tartozó hűségidők is törlésre kerülnek, és újra igénybe vehető a készülék-kedvezmény, és újra leadható eszközrendelés. Ha szükséges, akkor chat-es munkatársaink segítségét is kérheted, de a 1414-es számon is leadhatod készülékigényed. ^Petra

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most