Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Packet loss


White

Kérdés

Üdv Mindenkinek!

Az elmúlt pár napban az alábbi már gondolom ismerős hiba jelentkezik ami kicsit idegesítő. Lineage 2 vel játszok de tegnap este már inkább nem mivel folyamatos a szakadás illetve a nagyon magas válaszidő. Ha esetleg valaki tud rá megoldást ne tartsa kérem magában! :) 

További szép napot!

Üdv

White

 

Névtelen.jpg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: White
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

13 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Hello,

 

Ez a jelenség más játékoknál is fenn áll sajnos. Én éppen a Warthunder szerverein érzékelem ugyan ezt, folyamatos packet lossok vannak lassan már 2 hete, ezzel egyidejűleg a Twitch is nézhetetlenné vált. Azzal kapcsolatos fórum topicra már reagáltak a Telekomos kollégák, hogy a Deutsche Telekomnál vannak a problémák, túlterheltségre hivatkoznak és állítólag már dolgoznak a probléma megoldásán, bár ott a Twitch akadozásra volt kiélezve a válasz. Lentebb megtalálod a topicot. 

Üdv,

BBSz

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia

Köszönöm a reakciót. Egy fél órával ez előtt valami történt a mert az elérési út megváltozott utána pedig vissza állt az eredetire egyenlőre elenyésző packet loss kíséretében. Remélem valami hibaelhárítás történt mert most csak 2 - 5 % aránnyal dobja el a csomagot. De a déli pár másodpercet fél Magyarország megérezte szerintem.   

Üdv

White

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Sziasztok

Köszönöm az eddig hozzászólásotokat! Bár délben észrevettem egy routing változást sajnos a hiba nem javult semmivel. (Korai volt az öröm) :) Arra kérlek benneteket és mindenkit aki csak olvassa ezt a topikot és hasonló problémája van nyugodtan dobjon ide is egy bejegyzést. (Hogy mivel játszik és mikor) Mert ahogy olvastam a Twitch-es topikot ha sokan jelezzük a problémát akkor még változás is lehet!  Megjegyzem én is felvettem az L2 EU supportal a kapcsolatot de vissza dobták a hibajegyet. (Gerinchálózati probléma) Eddig csak mmoztam most már fórumozok is :P 

Kitartást mindenkinek!

White 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia White!

 

Én jeleztem a problémát több alkalommal is, valamiért ragaszkodnak hozzá hogy nálam van a probléma. 100% hogy nem, klasszik service desk. 

Más telekomos ismerős is tapasztalja a problémát, Diginél nincs semmi gond. Telekomos mobilneten is tapasztalom a packet losst (ping alkalmazás letöltésével tesztelhetőek az IP-k). Kábelen, wifin, mind ugyanaz. 

Hétköznap déltől 5% körül (még elviselhető), 15-től már stabilan 10% fölött van a packet loss, ami nem csak a játékot, de a live code olvasást is megnehezíti, sok múlhat 1-2 másodperc kihagyáson, mikor egyszerre esik be az adat. 

Hétvégén értelemszerűen rosszabb, estére 20% volt. 

Networkos ismerős azt mondta, ha a hálózat le van terhelve a TCP bekonfigurálható úgy, hogy a stabil internetelérést úgy biztosítsa, hogy elosztja az internetet és kihagy csomagokat. Így az oldalak, videók betöltenek, a gaming és streaming kárára. Feltételezhetjük, hogy tényleg gond van a német központban, de 2 hét alatt egy ekkora cégnek azért ezt illene megoldani. 

Egy megoldás még tesztelésre vár, talán egy VPN, csatlakozva egy másik hálózatra meg tudná kerülni a német routingot. Nem próbáltam, de ennél a pontnál feladnám a 30-50-es latencyt egy 100-asért, ha cserébe nincs packet loss.

 

G

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2022. 02. 20. at 7:58, seress90 írta:

Egy megoldás még tesztelésre vár, talán egy VPN, csatlakozva egy másik hálózatra meg tudná kerülni a német routingot. Nem próbáltam, de ennél a pontnál feladnám a 30-50-es latencyt egy 100-asért, ha cserébe nincs packet loss.

Én próbáltam, a VPN megoldja a problémát, teljesen stabil, Twitch nem laggol meg pocket loss sincs, nyilván szervertől függ de a latency átlag 75 max 85, a ping meg +15, fizetős VPN szerón ami nem túlterhelt biztosan jobb értékek vannak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Hali srácok!

Mi COD MW (2019) és Lost Ark-al játszunk mostanában. Korábban Ago of Empire IV. Ugyan az a hiba. Discord és Steam voice chat is szaggat sajnos. Én ugyan a ZNET szolgáltatónál vagyok, de ha jól tudom ők is a Telekomtól bérelnek (ebben nem vagy 100%-ig biztos). De a hiba itt is itt van. Ma reggel letöltöttem a CloudFlare WARP programot a gépemre. Este kiderül mennyire javult tőle a helyzet. Egyébként arról, hogy ez a warp segíthet a leet.hu oldalon olvastam. Egy próbát megér, már csak azért is mert ingyenes. Ha nem jön be legalább elmondhatjuk, hogy mi mindent kipróbáltunk!

Egyébként én 16 óra után tudok csak otthon a gép elé ülni. Azonnal jelentkezik a packet losst, ahogy elkezdünk beszélni a Steam csoportban. A Discord még rosszabb is volt.

A Twitchre is rá térve. Én különösebb szaggatást nem tapasztaltam. De a sógor jelöltem folyamatosan panaszkodik, hogy meg-megakad neki. Nem is értettük, mert neki optikai nete van 300/70-es (Telekom) vonal. Nálam ZNET és koax kábel 240/20-as vonal.

Ezeknek a híreknek a fejleményében amiket itt olvastam jobban felügyelem majd a forgalmamat. Ha van bármi fejleményem itt közzé teszem én is!

 

Kellemes napot mindenkinek!

 

Robi   

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Robert994
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1

Most is ez a probléma optikán. Szó szerint le sem szarnak minket, felhasználókat.

Rengeteg bizonyítékot összegyüjtöttem, a re-routingról ami minden délután elviselhetetlenné tesz minden cloud PC / gaming szolgáltatást es remote melót! Szégyen, amit a magyarokkal csinálnak! Szó szerint mellékvágányra teszik a teljes magyarországi forgalmat óramű pontosan minden nap! Aztán mindenki b***a meg és csináljon amit akar! 

Kellett nekünk eladni a magyar telekommunikációt ilyen ócska német bandának!

Kapja be az összes pláne aki hülyének néz, hogy nálam van a baj! Azt hiszik, hogy nem tudunk traceroute-olni? Vagy egy ***** PingPlottert elindítani? Csupán 13ms Budapesttõl Ausztriáig telekom gerinchálón, aszt frankfurtban (ahol van a cloud PC-m) már 36ms? Más meg Norvégiából ugyan azon a frankfurti szerveren 13ms -et mér? 

Egy sima ping a frankfurti telekom átjárótól 34ms!!!! Angliából (Birmingham) 15ms!!!!! Ugyan az a Telekom IP. Mi a sz*r ez már? Nekem saját szolgáltatón belül min. 2x annyi a latency mint Angliából 66 szolgáltatón keresztül de nyilván az én lakásomon belül van a baj, mert azt nem mondhatják hogy: Sajnos, mivel sz*rháziak vagyunk ezért csak ilyent kapsz ennyi pénzért is!

Mi ez az ótvar majomság amit ez a cég művel velünk? Rohadtul felháborító, arról nem is beszélve, hogy hány hibajelentésemet vették semmibe és hányszor kamuztak rá valami oltári f*szságot! 

🖕🤬🖕

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: masikszabi
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 07. 01. at 12:15, Szigeti Varga írta:

Erre azóta sincs valami megoldás? 2022. február 12.-óta nem sikerült semmit tenni e ügy érdekében? @Telekom szakértő Esetleg valami tipp?

Már válaszolni se válaszolnak... Tudnak róla ez van. Most költik mit mondanak az NMHH-nak. Gondolom folyamatban lévő ügyről nem nyilatkoznak.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...