Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Technicolor FGA2233 MAG bridge mód


Lalafocus

Kérdés

A következő lenne a kérdésem:

Adott egy FGA2233 modem. Ehhez szeretnék egy saját routert illeszteni, hogy az internetes hálózatot a saját routerem kezelje. Bekapcsoltam a modemen a PPPoE PT módot, de konkrétan semmi nem történik. Azt jelzi, hogy át van kapcsolva. A router most még egy Archer 1200, de ezt szeretném Asus RT-AX86U-ra cserélni. Menne hozzá egy NAS eszköz is. Az IpTV és a telefon maradna az FGA2233 eszközön, de a VPN és az összes többi szolgáltatás menne az Asusra. Ellenben, már az Archer sem látja úgy az eszközt, mint ami átkapcsolná a netet.

Mit nem teszek jól?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Jó reggelt!

Megpróbáltam. Az FGA-ból kitöröltem a felhasználónevet és a jelszót, onnan az rendben volt, el is dobta a netet. Azonban az Archer nem tudott csatlakozni onnantól sem. Amikor visszakapcsoltam az FGA-ban az azonosítást, akkor meg közölte az FGA, hogy authentication failed. Semmi nem oldotta meg, csak a full reset a hátulján.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Na ma reggel volt időm. A Technicolorból töröltem a felhasználónevet, és a jelszót, majd újraindítottam. Természetesen nem volt net. Utána visszaírtam a bejelentkezési azonosítókat, és az eredmény ugyanaz. "authentication failed"

Reset után megoldódott. Lehetséges, hogy a 2014-ben kapott papíron lévő adatok, úgymint jelszó és név már nem validak? A telekom email fiókomba ugyanúgy nem enged be. Ha így van hol tudok újat beállítani/kérni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
9 órája, Lalafocus írta:

Na ma reggel volt időm. A Technicolorból töröltem a felhasználónevet, és a jelszót, majd újraindítottam. Természetesen nem volt net. Utána visszaírtam a bejelentkezési azonosítókat, és az eredmény ugyanaz. "authentication failed"

Reset után megoldódott. Lehetséges, hogy a 2014-ben kapott papíron lévő adatok, úgymint jelszó és név már nem validak? A telekom email fiókomba ugyanúgy nem enged be. Ha így van hol tudok újat beállítani/kérni?

Szia

Csak úgy magától nem fog változni, én azt gondolom.

1414-et hívd fel és válaszd a műszaki ügyfélszolgálatot, ott segítenek a kérdésedben.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...