Mónika_

"Nincs jel" hibaüzenet

Kérdés

Valaki meg tudná mondani, hogy mi az oka illetve mi a teendő, hogy ha a tv készüléken rendszeresen a "Nincs jel" hibaüzenet jelenik meg és nincs adás?

Két tv készülékünk van, az egyikkel semmi gond. Ellenben a másikon már rendszeresen megjelenik a fenti hibaüzenet, amely eddig megoldható volt a készülék, a digitális elosztó és a vevőegység  áramtalanításával. Ma már miután újraindítjuk a készüléket. az kb. 5 percig működik, majd magától kikapcsol. Miután újra bekapcsolom ismét a "Nincs jel" hibaüzenet jelenik meg

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Mónika_

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

8 válasz erre a kérdésre

Ekkor: 2022. 02. 22. at 11:01, OldMike írta:

Nekem azért furcsa, hogy a piros LED világít, hacsak nem felvevős a másik box, és megy a felvétel. A másik furcsaság pedig, hogy a box bekapcsológombja - nekem úgy tűnik - egyáltalán nem világít. Piros vagy zöld fénynek illene lennie.

Lehetne egy szoftverfuttatást csináltatni a boxszal (amikor a fogaskerék is megjelenik), csak már nem vagyok biztos a pontos menetben. :(

Mindenesetre azt javaslom a kérdezőnek, ha a különböző próbálkozások ellenére is előjön a probléma, akkor újra jelentse be, és nyittassa meg az előző hibajegyet, ne hagyja hogy újat nyissanak. Ez esetben talán cserélik a boxot. Régebben egyből ezt csinálták volna, de a mai eszközhiányos időben próbálják elkerülni.

Köszönöm szépen a választ!

A "fogaskerekes dolgot" is már többször próbálták, ennek ellenére előjött a probléma.

A hibajegyes javaslat jól hangzik, nem tudtam, hogy ez hogy működik. Mi is így laikusként box cserével oldottuk volna már meg a problémát, nem gondoltam volna, hogy ennek elmaradása annak (lehet) az oka, hogy különböző hibajegyekkel eltérő hibaként jegyzik minden egyes bejelentésünket.

Köszönöm még egyszer!

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
12 perce, OldMike írta:

Nekem azért furcsa, hogy a piros LED világít, hacsak nem felvevős a másik box, és megy a felvétel. A másik furcsaság pedig, hogy a box bekapcsológombja - nekem úgy tűnik - egyáltalán nem világít. Piros vagy zöld fénynek illene lennie.

Lehetne egy szoftverfuttatást csináltatni a boxszal (amikor a fogaskerék is megjelenik), csak már nem vagyok biztos a pontos menetben. :(

Mindenesetre azt javaslom a kérdezőnek, ha a különböző próbálkozások ellenére is előjön a probléma, akkor újra jelentse be, és nyittassa meg az előző hibajegyet, ne hagyja hogy újat nyissanak. Ez esetben talán cserélik a boxot. Régebben egyből ezt csinálták volna, de a mai eszközhiányos időben próbálják elkerülni.

Igazad lehet.

Nekünk Tatung box van, azon működés közben kb minden világít, azért vágtam rá elsőre, hogy normális.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
4 órája, uzman írta:

Ezek alapján jónak tűnik minden (van internetkapcsolat, rendesen elindult az eszköz)

Nekem azért furcsa, hogy a piros LED világít, hacsak nem felvevős a másik box, és megy a felvétel. A másik furcsaság pedig, hogy a box bekapcsológombja - nekem úgy tűnik - egyáltalán nem világít. Piros vagy zöld fénynek illene lennie.

Lehetne egy szoftverfuttatást csináltatni a boxszal (amikor a fogaskerék is megjelenik), csak már nem vagyok biztos a pontos menetben. :(

Mindenesetre azt javaslom a kérdezőnek, ha a különböző próbálkozások ellenére is előjön a probléma, akkor újra jelentse be, és nyittassa meg az előző hibajegyet, ne hagyja hogy újat nyissanak. Ez esetben talán cserélik a boxot. Régebben egyből ezt csinálták volna, de a mai eszközhiányos időben próbálják elkerülni.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Köszönjük a képeket! Ezek alapján jónak tűnik minden (van internetkapcsolat, rendesen elindult az eszköz)

Ha lehetőségetek van rá, cseréljétek meg a két Set-top-boxot, ezzel egyértelműen ki lehet zárni, hogy a TV bemenetének van valami baja vagy az eszköznek. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2022. 02. 19. at 16:35, uzman írta:

Vagy készíts egy fotót is és töltsd fel ide.

IMG_20220218_183612.jpg

IMG_20220218_183630.jpg

IMG_20220218_183642.jpg

IMG_20220218_183734.jpg

IMG_20220218_183721.jpg

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
Ekkor: 2022. 02. 19. at 9:58, OldMike írta:

Először is szükség lenne még néhány információra.

Hagyományos IPTV szolgáltatás van-e, vagy a Telekom TV az Androidos eszközzel? Mindkét tv saját vevőegységgel működik? Amennyiben IPTV van, akkor a "Nincs jel" esetén a vevőegységen milyen LED-ek világítanak?

Célszerű lenne  bejelenteni a hibát, mert lehetséges hogy a tápegység hibásodott meg. Ez esetleg kideríthető lenne a két vevőegység tápegységének felcserélésével.

Köszönöm szépen a választ!

Hagyományos IPTV szolgáltatásunk van.

Igen, mindkét tv saját vevőegységgel működik. Emellett egy  digitális elosztónk van, ezzel van összekapcsolva a tv készülék, amellyel a gond van.

A vevőegységen kék, zöld és piros fény világit folyamatosan. (legutóbbi esetben így volt)

Bejelentettük többször is, a kiérkező szakemberek áramtalanítással illetve reseteléssel megoldották a problémát, amely aztán később újra megjelent. 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
22 órája, Mónika_ írta:

Valaki meg tudná mondani, hogy mi az oka illetve mi a teendő, hogy ha a tv készüléken rendszeresen a "Nincs jel" hibaüzenet jelenik meg és nincs adás?

Két tv készülékünk van, az egyikkel semmi gond. Ellenben a másikon már rendszeresen megjelenik a fenti hibaüzenet, amely eddig megoldható volt a készülék, a digitális elosztó és a vevőegység  áramtalanításával. Ma már miután újraindítjuk a készüléket. az kb. 5 percig működik, majd magától kikapcsol. Miután újra bekapcsolom ismét a "Nincs jel" hibaüzenet jelenik meg

Vagy készíts egy fotót is és töltsd fel ide.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Posztolva: (szerkesztve)

15 órája, Mónika_ írta:

Valaki meg tudná mondani, hogy mi az oka illetve mi a teendő, hogy ha a tv készüléken rendszeresen a "Nincs jel" hibaüzenet jelenik meg és nincs adás?

Először is szükség lenne még néhány információra.

Hagyományos IPTV szolgáltatás van-e, vagy a Telekom TV az Androidos eszközzel? Mindkét tv saját vevőegységgel működik? Amennyiben IPTV van, akkor a "Nincs jel" esetén a vevőegységen milyen LED-ek világítanak?

Célszerű lenne  bejelenteni a hibát, mert lehetséges hogy a tápegység hibásodott meg. Ez esetleg kideríthető lenne a két vevőegység tápegységének felcserélésével.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: OldMike

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most