volanpeti

Android box, várható javítás?

Kérdés

Várható valami előrelépés, valami hathatós megoldás, sw update, stb. a közeljövőben?

Gyakorlatilag használhatatlan az androidos box.  Nagy nehezen bekapcsol, akkor kiírja, hogy nincs ethernet kapcsolat. Ha felvételt akarok beállítani, akkor kódszámokkal fáraszt, ahelyett, hogy kiírná mi a hiba.
A közmédia csatornái ordítanak. Ezekről felvételt sem lehet indítani. 
Naponta lefagy kétszer legalább, csak áramtalanítás után tér észhez.
Hetente törölni kell a Telekom alkalmazásból az adatokat, gyorsítórárat, mert áramtalanítás után sem áll fel... ilyenkor bohóckodhatok az újra regisztrálással, SMS kóddal (aminek 50%-a érkezik be kb.).
Van a családban 2 hasonló(ugyanilyen márka?) androidos box, másik szolgáltatónál, az sem hiba mentes, de használható.
Ez az eszköz egy bughalmaz, gyakorlatilag alpha, béta teszt.... amivel nem lenne gond, ha kapnék havidíj kedvezményt vagy legalább valami biztató jelét annak, hogy pozitív változás várható a közeljövőben, vagy legalább addig amíg le nem jár a hűségem.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Sziasztok!

Csatlakozom az előttem kérdezőhöz. Nekem pár hete lett 2 ilyen androidos tv-m, és nekem is jelentkeznek az ethernet kapcsolódási hibák, egyik elvan úgy egy hetet, de a másik naponta dobálja el a kapcsolatot, sőt, most már naponta kétszer. Kezdem sajnálni azt a pénzt, amit ezért a használhatatlan szolgáltatásért fizetek.

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon
23 perce, Telekom szakértő írta:

Szia @volanpeti!

Szomorúan olvastuk, hogy ilyen rossz tapasztalatod van a Telekom TV Android boxal. A szolgáltatás és a szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy egy szuper TV élményt biztosítson ügyfeleink számára.

Ha hibát tapasztalsz a szolgáltatással, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizetés MT-ügyfélazonosítóját, elérhetőségi mobil telefonszámodat és továbbítjuk a hibajelzést műszaki kollégák felé. ^Levente

Kedves Levente!

A hibát számos alkalommal jeleztem a chat és telefonos ügyfélszolgálaton, de az általad hasonló választ kaptam csak, hogy fejlesztés folyik. Mégis ennek semmi nyomát nem látom.  
Távolról senki nem lát semmilyen hibát és azt érzem, hogy akármikor bejelentem a hibát kb. a kutyát sem érdekli. "Jelzem a techikusnak"; "Jelem a műszakisoknak" stb válaszokkal már tele van a padlás.
 

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Szia @volanpeti!

Szomorúan olvastuk, hogy ilyen rossz tapasztalatod van a Telekom TV Android boxal. A szolgáltatás és a szoftver folyamatos fejlesztés alatt áll, hogy egy szuper TV élményt biztosítson ügyfeleink számára.

Ha hibát tapasztalsz a szolgáltatással, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizetés MT-ügyfélazonosítóját, elérhetőségi mobil telefonszámodat és továbbítjuk a hibajelzést műszaki kollégák felé. ^Levente

Bejegyzés megosztása


Link a bejegyzéshez
Megosztás más oldalakon

Hozz létre egy fiókot vagy jelentkezz be a kommenteléshez

Ahhoz, hogy kommentelhess, tagnak kell lenned.

Fiók létrehozása

Hozz létre a közösségünkben egy új fiókot. Igazán egyszerű!


Új fiók regisztrálása

Bejelentkezés

Már van fiókod? Jelentkezz be itt!


Bejelentkezés most