Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Adategyeztetés riasztóban levő SIM-mel


TFeri

Kérdés

Sziasztok,

A riasztóból nem tudom a SIM-et kivenni, így nem kapom meg az egyszeri kódot. A weboldal ezt írja:

https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3582/mit_tegyek__ha_a_riasztomban_talalhato_sim_kartyara_kapott_sms_t_nem_tudom_megnezni_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=3&tudasbazis-rlCode=1813f4ee5d4

" Hogyha nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. "

Hívtam a telefonszámot, ott csak 1-es menüpont van, ami elmondja az általános tudnivalókat, majd bontja a vonalat. Ezek szerint ilyen esetben csak üzletben lehet elvégezni az adategyeztetést? (Ha igen, akkor miért ad a weboldal téves információt?)

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TFeri
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia! A telefonon történő adategyeztetést érintő hibáról nincs tudomásunk. Javasoljuk, hogy próbáld ismételten hívni ugyan arról a telefonszámról / készülékről az adategyeztető vonalat.

Ha továbbra sem sikerülne a telefonos adategyeztetés, kérjük, a Telekom chaten vedd fel velünk a kapcsolatot és kollégáink segítenek elvégezni online a regisztrációt, nem szükséges üzletbe bemenni. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...