" Hogyha nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. "
Hívtam a telefonszámot, ott csak 1-es menüpont van, ami elmondja az általános tudnivalókat, majd bontja a vonalat. Ezek szerint ilyen esetben csak üzletben lehet elvégezni az adategyeztetést? (Ha igen, akkor miért ad a weboldal téves információt?)
Kérdés
TFeri
Sziasztok,
A riasztóból nem tudom a SIM-et kivenni, így nem kapom meg az egyszeri kódot. A weboldal ezt írja:
https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/gyakori-kerdesek/3582/mit_tegyek__ha_a_riasztomban_talalhato_sim_kartyara_kapott_sms_t_nem_tudom_megnezni_?appid=tudasbazis&tudasbazis-eventType=3&tudasbazis-rlCode=1813f4ee5d4
" Hogyha nincs lehetőséged a SIM-kártyát kivenni a riasztóból, az adategyeztetést a 06 (80) 630-045 telefonszámunkon vagy üzleteinkben tudod elvégezni. "
Hívtam a telefonszámot, ott csak 1-es menüpont van, ami elmondja az általános tudnivalókat, majd bontja a vonalat. Ezek szerint ilyen esetben csak üzletben lehet elvégezni az adategyeztetést? (Ha igen, akkor miért ad a weboldal téves információt?)
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: TFeriLink kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.