Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Misike

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
  • Telekom

Szia!

A frissítést követően javasolt a beállításokban az alapértelmezett csatornasorrendet visszaállítani és ez után ellenőrizni, hogy megtalálható-e a keresett csatorna.

Ha továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizetés MT-azonosítóját, kapcsolattartó nevét, mobilszámát és továbbítjuk a hibajelzést műszaki kollégáknak. ^Levente

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...