Misike Posztolva ekkor: 2022. július 28. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. július 28. A frissítés után eltűnt a helyi csatorna! Mikorra áll helyre a rend? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
2 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. július 28. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. július 28. Szia! A frissítést követően javasolt a beállításokban az alapértelmezett csatornasorrendet visszaállítani és ez után ellenőrizni, hogy megtalálható-e a keresett csatorna. Ha továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk az előfizetés MT-azonosítóját, kapcsolattartó nevét, mobilszámát és továbbítjuk a hibajelzést műszaki kollégáknak. ^Levente Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Misike
A frissítés után eltűnt a helyi csatorna! Mikorra áll helyre a rend?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.