Gyöngyvirág Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV ssszolgáltatással lejátszható. E:220 A TVGo-n nézem az adásokat de mostanában bizonyos műsoroknál ez a hibaüzenet jelenik meg. mi az oka? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 23. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 23. Szia! Jelenleg a Telekom TVGO kiegészítő szolgáltatásunk csak böngészőből laptop/számítógépen, míg alkalmazás letöltéssel mobiltelefon és tabletten érhető el. Kérjünk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd szofvert/applikációkat, böngésző esetében a mindenkori előzményeket töröld ki, zárd be és újra nyisd ki a Chrome/Mozzila böngésződet. A hibát továbbra is tapasztalod, töröld alkalmazásunkat, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni ismét. Az aktív adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú betöltést, hibás működést tapasztalni. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Gyöngyvirág
A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV ssszolgáltatással lejátszható. E:220
A TVGo-n nézem az adásokat de mostanában bizonyos műsoroknál ez a hibaüzenet jelenik meg. mi az oka?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.