Gyöngyvirág Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 18. A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV ssszolgáltatással lejátszható. E:220 A TVGo-n nézem az adásokat de mostanában bizonyos műsoroknál ez a hibaüzenet jelenik meg. mi az oka? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 23. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 23. Szia! Jelenleg a Telekom TVGO kiegészítő szolgáltatásunk csak böngészőből laptop/számítógépen, míg alkalmazás letöltéssel mobiltelefon és tabletten érhető el. Kérjünk, hogy indítsd újra az eszközödet és frissítsd szofvert/applikációkat, böngésző esetében a mindenkori előzményeket töröld ki, zárd be és újra nyisd ki a Chrome/Mozzila böngésződet. A hibát továbbra is tapasztalod, töröld alkalmazásunkat, majd töltsd le újra és próbálj meg belépni ismét. Az aktív adatkapcsolatot (wifi/mobilinternet) is ellenőrizd le, mivel emiatt is lehet lassú betöltést, hibás működést tapasztalni. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Mészi28 Posztolva: 2023. július 2. Megosztás Posztolva: 2023. július 2. Az E146 hibakód mit jelent? A hiba egy UHD film kikölcsönzése után jelenik meg és a lejátszás nem indul el. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. július 3. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. július 3. Szia Mészi28! A hibakód azt jelöli, hogy a kikölcsönzött film 4K-s viszont, ha az eszközöd nem 4K felbontású, akkor sajnos nem tudod lejátszani. ^Gabriella Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 guriburi3 Posztolva: 2023. szeptember 17. Megosztás Posztolva: 2023. szeptember 17. Üdv! Telefonos alkalmazásban a következő hiba jelenik meg: "service temporary unavailable" . De sajnos már napok óta. Kipróbáltam laptopon, ott rendben működik a TVGO. Mi lehet a probléma? Köszönöm előre is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. szeptember 18. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. szeptember 18. Szia Guriburi3! Kérjük, próbáld meg törölni és újratelepíteni az alkalmazást a telefonodra. Ha ezt követően is fennakadást tapasztalsz, kérjük, privát üzenetben küldd el a belépéshez használt azonosítód, illetve a készüléked típusát, sw verziószámát, és az MT azonosítódat, hogy tudjuk deríteni a probléma okát és mihamarabb megoldást találjunk rá. ^Kata Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Gyöngyvirág
A tartalom csak összekapcsolt Telekom TV ssszolgáltatással lejátszható. E:220
A TVGo-n nézem az adásokat de mostanában bizonyos műsoroknál ez a hibaüzenet jelenik meg. mi az oka?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.