Ugrás a tartalomhoz
  • 0

HBO max hiba


ShAmEn

Kérdés

Tisztelt Ügyfélszolgálat!

Habár 2020.11.24-e óta rendelkezem aktív "Szuper HBO MaxPak" előfizetéssel 2022.09.13. óta mind az HBO Max alkalmazás, mind weboldal azt írja ki, hogy "Lejárt a(z) Magyar Telekom nevű partnerünkön keresztül vásárolt HBO Max-előfizetésed."

Ilyenkor mi a teendő?

 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ShAmEn
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

7 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...