ShAmEn Posztolva ekkor: 2022. szeptember 19. Megosztás Posztolva ekkor: 2022. szeptember 19. (szerkesztve) Tisztelt Ügyfélszolgálat! Habár 2020.11.24-e óta rendelkezem aktív "Szuper HBO MaxPak" előfizetéssel 2022.09.13. óta mind az HBO Max alkalmazás, mind weboldal azt írja ki, hogy "Lejárt a(z) Magyar Telekom nevű partnerünkön keresztül vásárolt HBO Max-előfizetésed." Ilyenkor mi a teendő? Szerkesztve ekkor: 2022. szeptember 19. Szerkesztő: ShAmEn Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 19. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 19. Szia! Privát üzenetben küldd el az MT azonosítódat. ^Judit Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Popolo Posztolva: 2022. szeptember 22. Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 22. Tisztel telekom szakértő! Én szintén így jártam. Nem tudom használni a Hbo max -ot Pedig két előfizetésem is van. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. szeptember 23. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. szeptember 23. Szia! Tőled is szeretnénk elkérni privát üzenetedben az MT azonosítódat és ellenőrizzük szerződésedet. Köszönjük. ^Noel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 motty Posztolva: 2022. október 20. Megosztás Posztolva: 2022. október 20. Nálam is ez a hiba jött elő ma. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2022. október 21. Telekom Megosztás Posztolva: 2022. október 21. Szia @motty, Zoltán vagyok! Kérjük, hogy privát üzenetben küld el az MT azonosítódat! Az okozott kellemetlenségért elnézésed kérjük! Együttműködésed köszönjük! ^Zoltán Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 bal3int Posztolva: május 11. Megosztás Posztolva: május 11. Tisztelt Telekom! Nálam is ez a probléma fordult elő. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: május 11. Telekom Megosztás Posztolva: május 11. Szia Bálint! Kérjük, privát üzenetben küldd el az MT azonosítódat, hogy ellenőrizni tudjuk mi lehet a probléma. ^Zoli Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
ShAmEn
Tisztelt Ügyfélszolgálat!
Habár 2020.11.24-e óta rendelkezem aktív "Szuper HBO MaxPak" előfizetéssel 2022.09.13. óta mind az HBO Max alkalmazás, mind weboldal azt írja ki, hogy "Lejárt a(z) Magyar Telekom nevű partnerünkön keresztül vásárolt HBO Max-előfizetésed."
Ilyenkor mi a teendő?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
7 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.