Augusztus 1.-én rendeltem TV-t, majd augusztus 10.-én átvettem. Kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy vibrál a TV, szinte minden órában legalább 3-4x vagy annál többet is vibrál. Ha felveszem az adást, még jobban vibrál. Mivel felirattal nézem mindig, nem igazán élvezhető a tévénézés. Számomra fontos a felvételi adás és a feliratozás. Mivel 14 napon túl van, ezért nem vihettem vissza, de gondoltam, próbát megér, mivel garancia van. Felhívtuk a Telekomot, nem tudták mit tenni, mondták, hogy hívjuk a LG szervizeseket. Felhívtuk, mondták, hogy valószínű a modem hibás, újra hívtuk Telekomot, mondták, hogy nem, dehogy, valószínű a TV a hibás. Odavissza hívogattuk, végül a LG távolról megnézte a TV-t, nem értették, hogy mi a problémám, igyekeztek segíteni, de nem járt sikerrel. Később felhívott a LG, javasolták a TV készülék cserét. Örültem ennek, ma el is vitték, és mondta a szerelő is, hogy válasszak inkább másik márkát. Fel voltam készülve, ki is válaszottam, de a Telekomban az egyik kolléga azt mondta, hogy a központtől függ, valószínűleg ugyanaz a TV-t kapunk. Egy kicsit csalódott lettem. Jelenleg várjuk a központi hívást. Addig is érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy LG helyett Samsungot választani? Ha igen, akkor mi a menete? Hogyan intézkedjek?
Kérdés
dettus7
Kedves mindenki!
Augusztus 1.-én rendeltem TV-t, majd augusztus 10.-én átvettem. Kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy vibrál a TV, szinte minden órában legalább 3-4x vagy annál többet is vibrál. Ha felveszem az adást, még jobban vibrál. Mivel felirattal nézem mindig, nem igazán élvezhető a tévénézés. Számomra fontos a felvételi adás és a feliratozás. Mivel 14 napon túl van, ezért nem vihettem vissza, de gondoltam, próbát megér, mivel garancia van. Felhívtuk a Telekomot, nem tudták mit tenni, mondták, hogy hívjuk a LG szervizeseket. Felhívtuk, mondták, hogy valószínű a modem hibás, újra hívtuk Telekomot, mondták, hogy nem, dehogy, valószínű a TV a hibás. Odavissza hívogattuk, végül a LG távolról megnézte a TV-t, nem értették, hogy mi a problémám, igyekeztek segíteni, de nem járt sikerrel. Később felhívott a LG, javasolták a TV készülék cserét. Örültem ennek, ma el is vitték, és mondta a szerelő is, hogy válasszak inkább másik márkát. Fel voltam készülve, ki is válaszottam, de a Telekomban az egyik kolléga azt mondta, hogy a központtől függ, valószínűleg ugyanaz a TV-t kapunk. Egy kicsit csalódott lettem. Jelenleg várjuk a központi hívást. Addig is érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy LG helyett Samsungot választani? Ha igen, akkor mi a menete? Hogyan intézkedjek?
Ez a linken látható, hogy hogy néz ki a vibrálás. https://youtu.be/C9h2zNtFNTs
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: dettus7Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.