Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV csere lehetőség


dettus7

Kérdés

Kedves mindenki!

Augusztus 1.-én rendeltem TV-t, majd augusztus 10.-én átvettem. Kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy vibrál a TV, szinte minden órában legalább 3-4x vagy annál többet is vibrál. Ha felveszem az adást, még jobban vibrál. Mivel felirattal nézem mindig, nem igazán élvezhető a tévénézés. Számomra fontos a felvételi adás és a feliratozás. Mivel 14 napon túl van, ezért nem vihettem vissza, de gondoltam, próbát megér, mivel garancia van. Felhívtuk a Telekomot, nem tudták mit tenni, mondták, hogy hívjuk a LG szervizeseket. Felhívtuk, mondták, hogy valószínű a modem hibás, újra hívtuk Telekomot, mondták, hogy nem, dehogy, valószínű a TV a hibás. Odavissza hívogattuk, végül a LG távolról megnézte a TV-t, nem értették, hogy mi a problémám, igyekeztek segíteni, de nem járt sikerrel. Később felhívott a LG, javasolták a TV készülék cserét. Örültem ennek, ma el is vitték, és mondta a szerelő is, hogy válasszak inkább másik márkát. Fel voltam készülve, ki is válaszottam, de a Telekomban az egyik kolléga azt mondta, hogy a központtől függ, valószínűleg ugyanaz a TV-t kapunk. Egy kicsit csalódott lettem. Jelenleg várjuk a központi hívást. Addig is érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy LG helyett Samsungot választani? Ha igen, akkor mi a menete? Hogyan intézkedjek? 

Ez a linken látható, hogy hogy néz ki a vibrálás. https://youtu.be/C9h2zNtFNTs

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: dettus7
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
2 órája, dettus7 írta:

Kedves mindenki!

Augusztus 1.-én rendeltem TV-t, majd augusztus 10.-én átvettem. Kipróbáltam, és azt vettem észre, hogy vibrál a TV, szinte minden órában legalább 3-4x vagy annál többet is vibrál. Ha felveszem az adást, még jobban vibrál. Mivel felirattal nézem mindig, nem igazán élvezhető a tévénézés. Számomra fontos a felvételi adás és a feliratozás. Mivel 14 napon túl van, ezért nem vihettem vissza, de gondoltam, próbát megér, mivel garancia van. Felhívtuk a Telekomot, nem tudták mit tenni, mondták, hogy hívjuk a LG szervizeseket. Felhívtuk, mondták, hogy valószínű a modem hibás, újra hívtuk Telekomot, mondták, hogy nem, dehogy, valószínű a TV a hibás. Odavissza hívogattuk, végül a LG távolról megnézte a TV-t, nem értették, hogy mi a problémám, igyekeztek segíteni, de nem járt sikerrel. Később felhívott a LG, javasolták a TV készülék cserét. Örültem ennek, ma el is vitték, és mondta a szerelő is, hogy válasszak inkább másik márkát. Fel voltam készülve, ki is válaszottam, de a Telekomban az egyik kolléga azt mondta, hogy a központtől függ, valószínűleg ugyanaz a TV-t kapunk. Egy kicsit csalódott lettem. Jelenleg várjuk a központi hívást. Addig is érdeklődni szeretnék, hogy van-e lehetőség arra, hogy LG helyett Samsungot választani? Ha igen, akkor mi a menete? Hogyan intézkedjek? 

Ez a linken látható, hogy hogy néz ki a vibrálás. https://youtu.be/C9h2zNtFNTs

Nem a TV a hibás, hanem a box szoftvere.. 2160p60Hz-re van állítva a felbontás, és az új boxok így működnek azon… Rakd 2160p25-re vagy 1080p50-re. Elég bosszantó, hogy nem ismerik be a Telekomnál. Hanggal kapcsolatos problémát (pattogás-recsegés néha) nem tapasztalsz?

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: patrik.2199
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
5 órája, patrik.2199 írta:

Nem a TV a hibás, hanem a box szoftvere.. 2160p60Hz-re van állítva a felbontás, és az új boxok így működnek azon… Rakd 2160p25-re vagy 1080p50-re. Elég bosszantó, hogy nem ismerik be a Telekomnál. Hanggal kapcsolatos problémát (pattogás-recsegés néha) nem tapasztalsz?

Nem tapasztaltam ilyesmit. A TV jelenleg nincs nálam. Várjuk a központi hívását, hogy mikor hozzák a másikat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • VIP
Ekkor: 2022. 09. 28. at 13:14, patrik.2199 írta:

Nem a TV a hibás, hanem a box szoftvere.. 2160p60Hz-re van állítva a felbontás, és az új boxok így működnek azon… Rakd 2160p25-re vagy 1080p50-re. Elég bosszantó, hogy nem ismerik be a Telekomnál. Hanggal kapcsolatos problémát (pattogás-recsegés néha) nem tapasztalsz?

50 fps az adás :) A többit szerintem már érteni fogod. (Iparági standard!)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
21 perce, Dave írta:

50 fps az adás :) A többit szerintem már érteni fogod. (Iparági standard!)

2160p50-en ritkán törik meg a kép (de ott is fennáll a hiba), 2160p60-on gyakrabban. Ez a hiba az első generációs droidos boxokon (AV port nélküliek) nincs, és csak a TV-s appon belül csinálja… Box menüje, vagy pl. boxon belül a YouTube nem csinálja. Látom hogy volt ma frissítés a TV-s appra. Azt hittem javítjátok a pattogó hangot és ezt a hibát, de sajnos nem. :(

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: patrik.2199
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...