Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Műsorújság átalakítás


Appassionata

Kérdés

A Műsorújság változtatással kapcsolatosan az alábbi észrevételeim, kérdéseim vannak.

1. A műsorújságban semmiféle változást nem tapasztalok 27-e óta. Vajon csak én vagyok így?

2. Eddig a Műsorújság applikáción keresztül képes voltam kezelni a TV-t, távolról felvételeket indítani, stb. Ez a lehetőség megszűnt. Csak nálam?

3. Honlapjukon tájékozódva megtaláltam, hogy újra össze kell rendelnem az appot a TV-vel, ezért leirtottam, majd újratelepítettem az appot, majd próbáltam összekapcsolni, először QR-kóddal, mejd manuálisan. A QR-kód beolvasása után helytelen PIN-kódra hivatkozva sikertelen volt a kísérlet, majd manuálisan próbálkozva kiderült az ok: a műsorújság PIN mezőben számok helyett "ERROR" bejegyzés szerepel. Mellékelem a képet.

Túl vagyok a TV, a set top box és a router újraindításán, mi egyebet tehetnék még?

Köszönet ha kapok valami segítséget.

 

 

20220929_115915.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 2
  • Telekom

Szia!

Az illusztrált probléma egy a frissítés során keletkező technikai hiba miatt adódott, ennek kijavításán folyamatosan dolgoztak kollégáink, köszönjük szépen a türelmedet.
A változások alapvetően a műsorújság működését érintették, nem látványos, dizájnbeli változtatások történtek. A megújulás kapcsán ezen az oldalon írtuk le a tudnivalókat: https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/televizio/musorujsagvaltozas ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...