Tavalyi évben vettünk egy ingatlant, ahol korábban telekom otthoni szolgáltatás volt. (Csak TV, a településen pedig koax hálózat van.) Az ingatlan vásárláskor a TV előfizetés megszüntetésre került, de ugye a régi előfizető koax kábele bentmaradt. Én nem is foglalkoztam vele.. December 13.-án köttettem be, az új telekom otthoni szolgáltatásokat. (TV,Internet, Telefon) A nagy szívfájdalmam az volt, hogy megjöttek a szerelők és a régi koax kábelt bent hagyva bekötötték az otthoni szolgáltatásokat. Én kérdeztem tőlük az új kábelt, de sajnos nem voltak hajlandók segíteni ez ügyben, még a régit is toldani akarták volna ha rövid, de szerencsére elég hosszú volt.
A problémát szinte megéreztem, a szolgáltatás körülbelül 3 napig ment, (Kaon CG3002 modem), majd hibabejelentést tettem. Kijöttek, megcsinálták majd pár napig megint jó volt, de újra ugyan az a hiba.. a modem nem megy fel a hálózatra, nincs internet. Bejelentettem, kijöttek majd mondtam a szerelőnek hogy a régi kábel bentmaradt, nem az lehet a hiba? Majd erre ő csak annyit mondott, hogy nem, hiszen az oszlopokon is a régi kábel van, azokat sem cserélik.. Erre ő hogy egy modemcsere kell, mert az lehet a baj.. kicserélte egy Sagmcom Fast 3686 V2-re, ami körülbelül megint egy hétig bírta.. Itt már nem tettem hibabejelentést, hanem a routert alaphelyzetbe állítottam és egy 5 perces újraindítás után jó lett.
A kérdésem az lenne, hogy ha új előfizető bekapcsolása történik, akkor nem új kábelt is kellene behúzni? Mert a koax egy érzékeny technológia és kitudja mióta van ott az előző előfizető kábele, már sérülhetett is jelveszteség stb. stb.
Valamint a kérdésem az lenne még, hogy írhatok-e egy panaszlevelet a telekomnak és kérhetem a kábel cseréjét?
Kérdés
hutamto
Sziasztok!
Tavalyi évben vettünk egy ingatlant, ahol korábban telekom otthoni szolgáltatás volt. (Csak TV, a településen pedig koax hálózat van.) Az ingatlan vásárláskor a TV előfizetés megszüntetésre került, de ugye a régi előfizető koax kábele bentmaradt. Én nem is foglalkoztam vele.. December 13.-án köttettem be, az új telekom otthoni szolgáltatásokat. (TV,Internet, Telefon) A nagy szívfájdalmam az volt, hogy megjöttek a szerelők és a régi koax kábelt bent hagyva bekötötték az otthoni szolgáltatásokat. Én kérdeztem tőlük az új kábelt, de sajnos nem voltak hajlandók segíteni ez ügyben, még a régit is toldani akarták volna ha rövid, de szerencsére elég hosszú volt.
A problémát szinte megéreztem, a szolgáltatás körülbelül 3 napig ment, (Kaon CG3002 modem), majd hibabejelentést tettem. Kijöttek, megcsinálták majd pár napig megint jó volt, de újra ugyan az a hiba.. a modem nem megy fel a hálózatra, nincs internet. Bejelentettem, kijöttek majd mondtam a szerelőnek hogy a régi kábel bentmaradt, nem az lehet a hiba? Majd erre ő csak annyit mondott, hogy nem, hiszen az oszlopokon is a régi kábel van, azokat sem cserélik.. Erre ő hogy egy modemcsere kell, mert az lehet a baj.. kicserélte egy Sagmcom Fast 3686 V2-re, ami körülbelül megint egy hétig bírta.. Itt már nem tettem hibabejelentést, hanem a routert alaphelyzetbe állítottam és egy 5 perces újraindítás után jó lett.
A kérdésem az lenne, hogy ha új előfizető bekapcsolása történik, akkor nem új kábelt is kellene behúzni? Mert a koax egy érzékeny technológia és kitudja mióta van ott az előző előfizető kábele, már sérülhetett is jelveszteség stb. stb.
Valamint a kérdésem az lenne még, hogy írhatok-e egy panaszlevelet a telekomnak és kérhetem a kábel cseréjét?
Köszönöm válaszotokat!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
6 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.