melinda Posztolva ekkor: március 1. Jelentés Megosztás Posztolva ekkor: március 1. Újra csak hiba az egyeztetésnél, akkor miért nem fogadnak telefonon, vagy a fiókban. Technikai probléma és csak az összes adat megadása után közlik?? Adathalászat folyik vagy mi ez? Felhábotító! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: március 6. Telekom Jelentés Megosztás Posztolva: március 6. Kedves @melinda Bízunk benne, hogy már sikerült végrehajtsd az egyeztetést. Amennyiben nem és segítségedre van szükséged, kérjük, vedd fel velünk a kapcsolatot weblapunkon elérhető chat ügyfélszoglálatunkon: https://bit.ly/2FC7Y09. Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Oszkár Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
melinda
Újra csak hiba az egyeztetésnél, akkor miért nem fogadnak telefonon, vagy a fiókban. Technikai probléma és csak az összes adat megadása után közlik?? Adathalászat folyik vagy mi ez? Felhábotító!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.