Ugrás a tartalomhoz
  • 0

RDP kapcsolat kívülről nem működik, talán szolgáltatói korlátozás?


SZGB

Kérdés

Sagemcom F@ST5655 V2 routerem van, de nem sikerül beállítani a távoli RDP kapcsolatot. A port forward-ot beállítottam a 3389-es portra és az elméletileg működik is, mivel ha helyi hálózaton próbálok bármiről is a külső IP-re csatlakozni, akkor létrejön a kapcsolat, tehát elméletileg a router a forward-olást megcsinálja, mert a helyes lokális gépen kötök ki.

A router tűzfalára gondoltam még, de azt totál LOW-ra vettem már és akkor sem működik.

Az igazság az, hogy korábban működött (1-2 éve?), de nem nagyon kellett használnom, most viszont kellene és az istenért nem akar menni.

Ami változott vagy változhatott azóta, esetlegesen valamilyen automatikusan letöltődő router firmware vagy valamilyen szolgáltatói korlátozásra gondolok, ami bejött időközben, lehet ilyen?

Köszönöm előre is!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
20 órája, uzman írta:

Ha online port check-errel megnézed, nyitva van az adott port?

Kívülről nem muszáj pont a 3389-et megnyitni, a forward tetszőleges külső  portról át tudja írányítani erre a belsőre is.

Köszi a választ, megnéztem most és online port check-er szerint closed a port.

Azt nem értem, hogy ha a port forward nem menne, akkor helyi hálózaton sem működne a távoli asztal, mivel külső IP-t írok be helyi hálózaton belül is.

A router-ben pedig a Firewall-t LOW-ra állítottam, ami azt mutatja, hogy mind a LAN->WAN, mind a WAN->LAN irányban ALLOW minden port.

Ezért gondolok valami szolgáltatói korlátozásra, ha egyáltalán létezik ilyen. (Emlékszem régen is volt valami ilyesmi, 10-15 évvel ezelőtt még az ADSL korszakban, hogy SMTP levélküldéshez be kellett telefonálni a telekom ügyfélszolgálatra, hogy engedélyezzék a 21-es portot, nincs valami ilyesmi is mostanság a Telekomnál?)

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
42 perce, uzman írta:

Ha a hgw mögül a helyi hálózatról kezdeményezed a kapcsolatot, szerintem nem fog kimenni internetre a csomag, a helyi hálózaton fog maradni.

Az viszont fura, hogy WAN ip címmel eléred. 

Azt esetleg a műszaki ügyfélszolgálat tudja megmondani, hogy a port tiltott-e avagy nem. 

Hívnám a műszaki ügyfélszolgálatot.... 1414-en nincs opció ügyintézőt kérni, csak "Vandával" lehet beszélni és hiába mondom Vandának, hogy a műszaki ügyfélszolgálatot akarom, azt mondja, hogy ő fog segíteni és tök alap kérdések alapján akarja megoldani. Várnám, hogy rájön az "AI" hogy kapcsolni kellene egy élő embert, de nem ez történik, hanem egyszer bemondja, hogy újraindítja a router-emet és 15 perc múlva visszahív, hogy jó lett-e már minden. Semmi kérdés, hogy jó lesz-e így nekem vagy bármi, hanem bamm, restartolta a router-t, net nyilván elment, IP címet újat kaptam, természetesen a probléma ezzel nem oldódott meg, de kérdés nélkül kilőtte a netet nálunk Vanda.. Remek, nem tudja valaki, hogy milyen számon lehet direktbe eljutni a műszaki ügyfélszolgálatig?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...