Törölt_tag2007 Posztolva ekkor: 2015. január 17. Megosztás Posztolva ekkor: 2015. január 17. 2014 November 25. óta hűségidő hosszabbításra várok! Kezdek türelmetlen lenni! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Roli82 Posztolva: 2015. január 17. Megosztás Posztolva: 2015. január 17. Szia.Jelezted már az ügyfélszolgálatnak azóta,hogy nem történt meg a kért hűség hosszabbítás? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Törölt_tag2007 Posztolva: 2015. január 17. Szerző Megosztás Posztolva: 2015. január 17. Szia! Ez hosszú történet . Tv vásárlás , díjcsomag módosítás, van második box de még sincs . . Minden második Telekom partner üzlet felkeresése. Csütörtökön az volt a válasz,hogy lezárták az ügyem de valami miatt mégsem fordul át a rendszeren . És most várok tovább! Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 btz Posztolva: 2015. január 22. Megosztás Posztolva: 2015. január 22. Nekem is ugyan ilyen problêmám van. Vagyis hasonlóKértem a hűségidő hosszabbítást és rendelteltem a 2 év hűségre egy tabletet.Ez év elején volt. Mondták hogy 8 napon belül új szerződést küldenek és a Tablet is 14 nap után átlagban megjön.Azóta többször felhívtam az ügyfélszolgálatot. Azt mondták beakadt a rendszerbe a dolog. Érdeklődjek egy hét mulva. Mondom köszönöm szépen. Csak kiváncsi leszek hogy kapom e továbbra is a hűségkedvezményt vagy nem. Mivel én jeleztem a szándékomat úgy lenne a fer hogy kapjam továbbra is. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Törölt_tag2007
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.