Telekom üzletben személyesen szerettem volna két előfizetésemnél hűségidőt hosszabbítani. Egyiknél rendben is ment minden, de a másiknál egy 10.000 Ft-tal drágább mobilinternet került beállításra.
Sajnos aláíráskor a digitális táblán csak egy fehér mezőt láttam, azt nem, hogy mit írok alá. Másnap otthon láttam, hogy mi történt, hívtam egyből a Telekomot, de azt mondták mivel személyesen intéztem a dolgot nem jár a 14 napos elállási jog, és hangfelvétel sincs az ügyintézésről, így nem sokat tehetnek.
Írtam egy panaszlevelet, ezen kívül tehetek még bármit?
Kérdés
Topo
Telekom üzletben személyesen szerettem volna két előfizetésemnél hűségidőt hosszabbítani. Egyiknél rendben is ment minden, de a másiknál egy 10.000 Ft-tal drágább mobilinternet került beállításra.
Sajnos aláíráskor a digitális táblán csak egy fehér mezőt láttam, azt nem, hogy mit írok alá. Másnap otthon láttam, hogy mi történt, hívtam egyből a Telekomot, de azt mondták mivel személyesen intéztem a dolgot nem jár a 14 napos elállási jog, és hangfelvétel sincs az ügyintézésről, így nem sokat tehetnek.
Írtam egy panaszlevelet, ezen kívül tehetek még bármit?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.