Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Rossz mobilinternet csomag került beállításra


Topo

Kérdés

Telekom üzletben személyesen szerettem volna két előfizetésemnél hűségidőt hosszabbítani. Egyiknél rendben is ment minden, de a másiknál egy 10.000 Ft-tal drágább mobilinternet került beállításra.
Sajnos aláíráskor a digitális táblán csak egy fehér mezőt láttam, azt nem, hogy mit írok alá. Másnap otthon láttam, hogy mi történt, hívtam egyből a Telekomot, de azt mondták mivel személyesen intéztem a dolgot nem jár a 14 napos elállási jog, és hangfelvétel sincs az ügyintézésről, így nem sokat tehetnek.
Írtam egy panaszlevelet, ezen kívül tehetek még bármit?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Topo!

Szomorúan olvastunk az egyik üzletünkben tapasztalt félreértésről. A panaszleveledben leírtakat az illetékes csoportunk kifogja vizsgálni. Társaságunk minden egyes panaszt a lehető legnagyobb odafigyeléssel kezel, minden ügyfelünk bejelentése fontos számunkra. Az Általános Szerződési Feltételek szerint 30 napon belül vagyunk kötelesek a kivizsgálást elvégezni, illetve annak eredményéről az írásbeli tájékoztatást megküldeni. A türelmedet kérjük a munkatársaink válaszáig.

^Timi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Topo! Elnézésed kérjük, az elhúzódó ügyintézés miatt! Amennyiben munkatársaink postai úton küldték meg válaszlevelüket (adatvédelmi okok miatt), akkor előfordulhat, hogy annak kézbesítése hosszabb időt vesz igénybe. Érdemes egyeztetni chat-es ügyfélszolgálatunkkal (https://bit.ly/3MS588o ), akik egy egyszeri azonosítást követően ellenőrzik, hogy mikor és milyen módon kerüli kiküldésre a válaszlevél. Bízunk megértésedben és együttműködésedben! ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Szia Petra! Köszi a segítséget, valóban postai úton küldték ki a levelet, holott kifejezetten kértem a panaszlevélben, hogy email-ben válaszoljanak.

És íme a válasz:
"A megrendelést személyes ügyfélszolgálatunkon nyújtotta be. A személyes ügyintézés alkalmával hangfelvétel nem készül, így az irodában elhangzott tájékoztatást visszahallgatni nincs lehetőség. Vizsgálatunk során csupán adatbázisunk valamint az ügyintézéshez kapcsolódó dokumentumok alapján tudunk tájékoztatást nyújtani Önnek. A reklamált ügyintézéshez kapcsolódó, 2023. március 22-én kelt szerződés aláírásával Ön úgy nyilatkozott, hogy a szolgáltatásokkal kapcsolatban a megfelelő tájékoztatást megkapta és elfogadta.

Fentiek alapján panaszát nem tartjuk jogosnak."

Tehát a tanulság, hogy át lettem verve és nem tehetek semmit. 😡

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Topo!

Ahogyan az általad kimásolt panaszodra kapott válaszüzenetben is szerepel, aláírásoddal hitelesítetted, hogy elfogadtad a változtatást, amiben a reklamált csomag található. Így ezt felülbírálni sajnos nem tudjuk. Kérjük, hogy további kérdés esetén keresd a weboldalunkon - ide kattintva - elérhető chates ügyfélszolgálatunkat, ahol a beazonosítás után kollégáink a segítségedre lesznek!

Megértésed és együttműködésed köszönjük! ^Zoltán

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...