Egyik tévénk box-a nem működik. Három előfizetésem van, vagyis egy azt hiszem ingyen van kettőnek fizetem a bérleti díját, de sajnos nem tudom használni. Volt nemrégiben sorozatos áramkimaradás és erre gondolok, mert volt már régebben egy ilyen esetünk és akkor jöttek és kicserélték Önök. Most is ezt szeretném kérni. MT azonosítóm: ********* Már cheteltem itt kollégával aki javasolta a kis tűvel a reset melletti újraindítást, de az nem járt sikerrel. Ehhez kérnék segítséget!
Kérdés
Szkupi
Egyik tévénk box-a nem működik. Három előfizetésem van, vagyis egy azt hiszem ingyen van kettőnek fizetem a bérleti díját, de sajnos nem tudom használni. Volt nemrégiben sorozatos áramkimaradás és erre gondolok, mert volt már régebben egy ilyen esetünk és akkor jöttek és kicserélték Önök. Most is ezt szeretném kérni. MT azonosítóm: ********* Már cheteltem itt kollégával aki javasolta a kis tűvel a reset melletti újraindítást, de az nem járt sikerrel. Ehhez kérnék segítséget!
Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértőAdatvédelem
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.