Ugrás a tartalomhoz
  • 0

tv box


Szkupi

Kérdés

Egyik tévénk box-a nem működik. Három előfizetésem van, vagyis egy azt hiszem ingyen van kettőnek fizetem a bérleti díját, de sajnos nem tudom használni. Volt nemrégiben sorozatos áramkimaradás és erre gondolok, mert volt már régebben egy ilyen esetünk és akkor jöttek és kicserélték Önök. Most is ezt szeretném kérni. MT azonosítóm: *********  Már cheteltem itt kollégával aki javasolta a  kis tűvel a reset melletti újraindítást, de az nem járt sikerrel. Ehhez kérnék segítséget!

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
Adatvédelem
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia!

Szívesen rögzítjük igényedet. Amennyiben az áramtalanítás sem segített, kérjük, hogy privát üzenetben írd meg nekünk a kapcsolattartói hívószámodat. Javasoljuk, hogy az adatokkal történő visszaélés miatt töröld az MT azonosítódat a falról. Köszönjük együttműködésedet! ^Lia  

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...