Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Pápá kapcsolatpontok


Timcso

Kérdés

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Egyszerű a dolog. Írsz egy panaszlevelet a Telekomnak, feladod ajánlott tértivevényes levélként. Megvárod a 30 napot, mert ennyi ideje van a szolgáltatónak a panasz kivizsgálására, ezért kell a tértivevény, mert lártod mikor vették át, onna ketyeg az idő. Utánna vársz még kb olyan 1 hetet és megkapod a választ. Ha nem érteszz vele egyett, akkor "Nemzeti Fogysztóvédelmi Hatóság"-nak írsz, kéred a fogyasztóüvédelmi eljárász lefolytatni, ami nem kerül pénzedbe, mert az jelenleg illetékmentes.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Pedig de. Volta mbent sim kártya csere végett, meg is csinálták, és rá egy hónapra észre vetem a számlán, hogy vaqn egy tétel, amit eddig nem kértem. Felhívtam az ügyfélszolit, mondták is, hogy upsz, kikapcsolják. Ezen még túltettem magam. De ma felfedeztem a honlapon belépés után hogy vannak kapcsolt dokumentumok. Ránéztem, és ott volt két számla, az egyik erről az esetről, hogy kértem, de 0 ft, cserébe 190 kapcsolatpont. A másik meg novemberi, valami jelszócsere, és azon a napon a párom számláját fizettem be, plusz az értékesítő telefont akart volna eladni nekem, ezért kérte az adataimat hgoy milyen konstrukciókat tud ajánlani, de végül nem vettem, merrt inkább megvártam, hgoy lejárjon a hűségidőm. És ma nézem, erről is van számla, 0 Ft, cserébe 450 kapcsolatpont. Nem változtattam jelszót, ezt tutira tudom, mindenhol ugyanaz a mai napig, mert ezt a számsort megjegyeztem... Akkor mégis milyen jelszót változtattam meg?....

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Akkor kérdeznem, hogy miért nem tudnak válaszólni egy email-ben elküldött paanszra, amit 2014 december 29.-én küldtem el? Talán fály a kezük és nem tudnak email-ben válaszólni? A 30 napos határidő lejárt 2015 január 28.-án! Ennyit az emal-ről, a posta levél a bizonyító erejű az email-t sehol sem fogadják el, ha később Hatósági eljárásra kerül sor.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

igen, ez jó megoldás lenne, csak 640 pontért fizessek tértivevényt, miegymást, aztán lehet hogy nem fog érni semmit... :(

Mikor az elsőt jeleztem, akkor is annyi volt, hogy igen látja, nem érti, kikapcsolja, de annak mittudomén hány forint a díja és társai..

 

köszönöm a segítséget, először megpróbálkozom megint a telefonos ügyfélszolival, és ha annak nem lesz foganatja, akkor nekiállok a javaslatodnak.

 

Szép napot!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

a telefonos üszolgon is tudsz panaszt tenni, ráadásul a beszélgetést rögzítik, azaz ugyanolyan értéke van mint egy tértivel feladott levélnek.

e-mail javaslata is tökéletes. nekem mindig válaszoltak a mailjeimre. ha innen küldöd, nem marad le semmilyen adat a részedről, ami az ügyintézéshez kell.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Most beszéltem az ügyfélszolival, kb annak a bizonyosnak egy pofon volt....

azt mondta, hogy mivel személyesen történt a dolog, bármi lehet, ezt már senki nem tudja meg.

amúgy a múltkori panaszomnál sem történt semmi, de sajnos annak elvesztettem a számát. most szépen felírtam és lefűztem, kíváncsi vagyok, kapok-e most levelet...

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...