Üzleti előfizető vagyok Westel 0660 óta, de ilyen problémám még nem volt, hogy nem kapok megoldást valamire a Telekomnál, mondjuk internettel sem fizikailag, sem egyéb módon nincs gondom szerintem ultra szuper!!! Telekomnál van reggelve a cégnév.hu-m emailszolgáltatásra is, ott fizetek elő természetesen, optikán lógok, nem fix ip-vel, üzleti vez. csomaggal. Mindig is Thunderbirddel leveleztem, POP3-al leszedem a leveleket fizikailag is, Telekom szerón ott nem tárolok semmit., végponti eszközt hetente újraindítom, ennyit az alap dolgokról
RobotWanda után nagyon kedves kis Hölgy felírta hibajegyre a bajomat, lassan bediktáltam neki mindent, de nem történt semmi két hete..
Köszönöm szépen előre is a segítséget ! ✌️
Egy problémám lenne, gmail.com irányba nem mennek ki a leveleim. ezt kapom:
Reporting-MTA: dns; mail00d.mail.t-online.hu
X-Postfix-Queue-ID: 4QVZPx2jWyz1WyP
X-Postfix-Sender: rfc822; ....cégnevem.hu
Arrival-Date: Tue, 30 May 2023 03:22:29 +0200 (CEST)
Final-Recipient: rfc822; xyz@gmail.com
Original-Recipient: rfc822; xyz@gmail.com
Action: failed
Status: 5.7.26
Remote-MTA: dns; gmail-smtp-in.l.google.com
Diagnostic-Code: smtp; 550-5.7.26 This mail is unauthenticated, which poses a
security risk to the 550-5.7.26 sender and Gmail users, and has been
blocked. The sender must 550-5.7.26 authenticate with at least one of SPF
or DKIM. For this message, 550-5.7.26 DKIM checks did not pass and SPF
check for [mikrokem.hu] did not 550-5.7.26 pass with ip: [84.2.*.* én ipm]. The
sender should visit 550-5.7.26
https://support.google.com/mail/answer/81126#authentication for 550 5.7.26
instructions on setting up authentication.
s15-20020a5d424f000000b002ff0411d732si653949wrr.368 - gsmtp
Kérdés
degec
Tiszteletem,
Üzleti előfizető vagyok Westel 0660 óta, de ilyen problémám még nem volt, hogy nem kapok megoldást valamire a Telekomnál, mondjuk internettel sem fizikailag, sem egyéb módon nincs gondom szerintem ultra szuper!!! Telekomnál van reggelve a cégnév.hu-m emailszolgáltatásra is, ott fizetek elő természetesen, optikán lógok, nem fix ip-vel, üzleti vez. csomaggal. Mindig is Thunderbirddel leveleztem, POP3-al leszedem a leveleket fizikailag is, Telekom szerón ott nem tárolok semmit., végponti eszközt hetente újraindítom, ennyit az alap dolgokról
RobotWanda után nagyon kedves kis Hölgy felírta hibajegyre a bajomat, lassan bediktáltam neki mindent, de nem történt semmi két hete..
Köszönöm szépen előre is a segítséget ! ✌️
Egy problémám lenne, gmail.com irányba nem mennek ki a leveleim. ezt kapom:
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.