Sziasztok, egy olyan problémám van,hogy 06.07-én rendeltem egy televíziót a weboldalon 06.12. kiszállítással. A tv mai napig nem jött meg. Az rendelésnél az oldalon azt írja ,hogy osszekeszites alatt van a dolog. chaten beszéltem több ügyintézővel is akiknek kb fogalmuk nincs hol járhat a csomag, mondván " ő nem lát bele a raktár rendszerébe". Ő is csak azt látja , hogy folyamatban.
Na most mivel a tv a mai napig RAKTÁRON felirattal szerepel az oldalon ,gondolom ha személyesen mennék be vihetem is. (Nem opció nincs autóm) Kérdésem az, mit tudok tenni ebben az esetben ha még az ügyintéző sem tud mondani semmi érdemlegeset? Miért tart több mint egy hétig Budapesten belül kiszállítani bármit is?
Kérdés
R. Dávid
Sziasztok, egy olyan problémám van,hogy 06.07-én rendeltem egy televíziót a weboldalon 06.12. kiszállítással. A tv mai napig nem jött meg. Az rendelésnél az oldalon azt írja ,hogy osszekeszites alatt van a dolog. chaten beszéltem több ügyintézővel is akiknek kb fogalmuk nincs hol járhat a csomag, mondván " ő nem lát bele a raktár rendszerébe". Ő is csak azt látja , hogy folyamatban.
Na most mivel a tv a mai napig RAKTÁRON felirattal szerepel az oldalon ,gondolom ha személyesen mennék be vihetem is. (Nem opció nincs autóm) Kérdésem az, mit tudok tenni ebben az esetben ha még az ügyintéző sem tud mondani semmi érdemlegeset? Miért tart több mint egy hétig Budapesten belül kiszállítani bármit is?
Előre is köszönöm a segítséget.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.