Ugrás a tartalomhoz
  • 0

TV rendelés/kiszállítás


R. Dávid

Kérdés

Sziasztok, egy olyan problémám van,hogy 06.07-én rendeltem egy televíziót a weboldalon 06.12. kiszállítással. A tv mai napig nem jött meg. Az rendelésnél az oldalon azt írja ,hogy osszekeszites alatt van a dolog. chaten beszéltem több ügyintézővel is akiknek kb fogalmuk nincs hol járhat a csomag, mondván " ő nem lát bele a raktár rendszerébe". Ő is csak azt látja , hogy folyamatban.

Na most mivel a tv a mai napig RAKTÁRON felirattal szerepel az oldalon ,gondolom ha személyesen mennék be vihetem is. (Nem opció nincs autóm) Kérdésem az, mit tudok tenni ebben az esetben ha még az ügyintéző sem tud mondani semmi érdemlegeset? Miért tart több mint egy hétig Budapesten belül kiszállítani bármit is? 

Előre is köszönöm a segítséget.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Dávid! Elnézésed kérjük késedelmes válaszunkért! Amennyiben otthoni szolgáltatás mellé igényelted az eszközt, akkor vásárlási igényt adtál le, aminek a feldolgozási és jóváhagyói tevékenysége több időt vesz igénybe. Erről itt http://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/segitunk/vasarlas-rendeles/online/megrendeles találsz weboldalunkon információt. Ahhoz, hogy ellenőrizhessük, kérjük, privát üzenetben írd meg nekünk MT ügyfélazonosítód, vagy a visszajelzésben szereplő azonosító számát! ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...