Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Túlfizetés


koko

Kérdés

 Nem értem hogy a Telekom miért nem tudja a túlfizetést vissza utalni úgy, hogy már régen jeleztük feléjük (e-mailben)."Az összeg visszautalását az alábbi elérhetőségeinken kezdeményezheted:

  • e-mailben (szkennelt formában, az előfizető saját kezével aláírt igény csatolásával),
  • a 1412-es telefonszámunkon,
  • levélben a 1519 Budapest, Pf.: 434. címre küldve."

Természetesen (1412) telefonon is szeretnénk jelezni dehát  annyira lecsökentették a dolgozói létszámot hogy nincsen aki felvegye a telefont.  Nem is értem minek van így értelme a telefonos ügyfélszolgálatnak.

A mai világban kinek van arra ideje hogy 2-3 órát várjon arra hogy valaki felvegye a telefont ?!

 

Remélem hogy valaki illetékes elolvassa ezt a véleményt is, és orvosolják a nem kicsi problémákat a telekomnál.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

3 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
Valószínűleg azért, mert ha jól emlékszem, akkor ÁSZF-ben írták valahol, hogy a túlfizetést a számlán jóváírják. Ez azt jelenti, hogy ha túlfizetés van, akkor azt jóváírják a számlán, és a következő hónapban a számla összegét a túlfizetés összegével csökkentik és a különbözetről küldik ki a számlát.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...