Nem értem hogy a Telekom miért nem tudja a túlfizetést vissza utalni úgy, hogy már régen jeleztük feléjük (e-mailben)."Az összeg visszautalását az alábbi elérhetőségeinken kezdeményezheted:
e-mailben (szkennelt formában, az előfizető saját kezével aláírt igény csatolásával),
a 1412-es telefonszámunkon,
levélben a 1519 Budapest, Pf.: 434. címre küldve."
Természetesen (1412) telefonon is szeretnénk jelezni dehát annyira lecsökentették a dolgozói létszámot hogy nincsen aki felvegye a telefont. Nem is értem minek van így értelme a telefonos ügyfélszolgálatnak.
A mai világban kinek van arra ideje hogy 2-3 órát várjon arra hogy valaki felvegye a telefont ?!
Remélem hogy valaki illetékes elolvassa ezt a véleményt is, és orvosolják a nem kicsi problémákat a telekomnál.
Kérdés
koko
Nem értem hogy a Telekom miért nem tudja a túlfizetést vissza utalni úgy, hogy már régen jeleztük feléjük (e-mailben)."Az összeg visszautalását az alábbi elérhetőségeinken kezdeményezheted:
Természetesen (1412) telefonon is szeretnénk jelezni dehát annyira lecsökentették a dolgozói létszámot hogy nincsen aki felvegye a telefont. Nem is értem minek van így értelme a telefonos ügyfélszolgálatnak.
A mai világban kinek van arra ideje hogy 2-3 órát várjon arra hogy valaki felvegye a telefont ?!
Remélem hogy valaki illetékes elolvassa ezt a véleményt is, és orvosolják a nem kicsi problémákat a telekomnál.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
3 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.