Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Üzletben igényelt, de futár hozta. Elállási jog gyakorolható?


tmsss_

Kérdés

Sziasztok!

Azt szeretném megérdeklődni, hogy az üzletben igényelt, központi raktárból futár által érkezett termékre vonatkozik-e az elállási jog? Több szempontból is jól jönne a válasz, mert pl a dobozon is gyári ragasztás fel volt vágva (utólag lett leragasztva két security-s matricával) illetve a benne lévő utasítás is picit gyűrött..

Meg a telefon is valószínűleg hibás..

Galaxy S23

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia!
14 napos elállási jog online és telefonos vásárlás esetén él. 
Az értékesítést/kézhezvételt követő 3 munkanapon belül tapasztalt rendeltetésszerű használatot akadályozó meghibásodás esetén a kötelező jótállás hatálya alá tartozó készülék cseréje kérhető elsődlegesen abban a Telekom üzletben, ahol vásároltad azt.

3 munkanapon túl a hibás készülék garanciálisan javítható a közvetlen gyártói szerviznél (Telekom üzletben leadva is ide kerül továbbításra, így ezen az úton a folyamat hosszabbodhat) a vásárlási számla vagy a jótállási jegy bemutatásával. A garanciával kapcsolatos tudnivalókról itt olvashatsz: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/problemam-van/garancialis-feltetelek ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...