Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Homegateway funkció


Páricsi Melinda

Kérdés

Üdvözlöm! 

A telekom alkalmazáson belül bekapcsoltam ezt a homegateway funkciót, mert úgy értelmeztem,hogy bizonyos eszközöket blokkolhatok akár akkor is ha nem vagyok otthon. A fiamat,szeretném korlátozni az internet használatban és az ő készülékét blokkolnám. Chaten keresztül nem tudtak nekem segíteni,mert valami modem admin felületen tudnám csak blokkolni. Azt szeretném megkérdezni,hogy akkor ezen a funkción belül én egy gombnyomással nem tudom ezt kivitelezni? Persze visszafelé is,tehát feloldani is szeretném majd a készülékét,hogy tudja használni. Szeretném felügyelni a napi internet használatát,de valami "egyszerű " megoldással.

Köszönöm szépen a segítséget előre is! 

Tisztelettel: Páricsi Melinda 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 1
  • Telekom

Szia András! Egyes eszközök esetében lehetőség van az Otthoni vezetékes hálózat menedzselésére, amivel az internet használat blokkolás feloldható. A hálózatra csatlakoztatott eszközök internet szüneteltetését úgy kapcsolhatod ki, hogy a csatlakoztatott eszközöknél kiválasztod az érintett eszközt, majd az internet blokkolásának kikapcsolása lehetőséget választod.  Amennyiben ez a lehetőség nem jelenik meg az alkalmazásban, valószínű, hogy még olyan digitális elosztó van nálad, ami ezt a funkciót még nem kezeli. Ha privát üzenetben elküldöd nekünk az MT ügyfél-azonosító számodat vagy az eszköz pontos típusát szívesen ellenőrizzük, hogy a blokkolás elérhető-e az általad használt Home Gateway-el. ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Melinda! Egyes eszközök esetében lehetőség van az Otthoni vezetékes hálózat menedzselésére, amivel az internet használat is blokkolható. A hálózatra csatlakoztatott eszközök internet szüneteltetését úgy kapcsolhatod be, hogy a csatlakoztatott eszközöknél kiválasztod az érintett eszközt, majd az internet blokkolása lehetőséget választod. Ugyanígy bármikor vissza is kapcsolható a szolgáltatás. Amennyiben ez a lehetőség nem jelenik meg az alkalmazásban, valószínű, hogy még olyan digitális elosztó van nálad, ami ezt a funkciót még nem kezeli. Ha privát üzenetben elküldöd nekünk az MT ügyfél-azonosító számodat vagy az eszköz pontos típusát szívesen ellenőrizzük, hogy a blokkolás elérhető-e az általad használt Home Gateway-el. ^Gabriella 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...