Gondoltam beváltom a pontjaimat és veszek egy új telefont. Mindenképpen oled kijelzőst szerettem volna egy Xiaomit ki is néztem. Szerencsétlenségemre a Camponai üzletetekbe mentem. Ott az eledó erősködött hogy ne azt vegyem mert a Honor 90 lite jobb választás. A paramétereket nézve valóban meggyőzött én mondtam neki hogy nem ismerem ezt a tipust.És a teljes műszaki tartalmat ott a helyszinen nem hiszem hogy bárki átlátja.Szóval elfogadtam a győzködését és megvettem. Amikor ki mentem az üzletből és elkezdtem olvasni hogy mit tud már az elején ott ált hogy ez nem oled es hanem lcd s. Erről az eladó nem tájékoztatott pedig ez lett volna az elsődleges szempont mivel drónozáshoz az oled az ideális.Vissza mentem az üzletbe de az eladó elutasított minden panaszt és nem akart intézkedni. Azt mondta hogy ezt nem lehet kicserélni és nem is akart ezzel foglalkozni én bepalizva éreztem magam. Átmentem egy másik üzletetekbe ott az eladó sokkal kszségesebb volt és megpróbált valamit intézkedni ő írt valahová hogy vizsgálják ki az ügyet most várom hogy visszahívjanak.A Campona üzletbe írtam a panaszkönyvbe is hogy az eladó nem tájékoztatott kellőképpen de ez nem hatotta meg őket. Továbra sem értem hogyha kifizetem a különbözetet a két készülék között akkor miért nem lehet kicserélni?
Kérdés
Poti
Sziasztok !
Gondoltam beváltom a pontjaimat és veszek egy új telefont. Mindenképpen oled kijelzőst szerettem volna egy Xiaomit ki is néztem. Szerencsétlenségemre a Camponai üzletetekbe mentem. Ott az eledó erősködött hogy ne azt vegyem mert a Honor 90 lite jobb választás. A paramétereket nézve valóban meggyőzött én mondtam neki hogy nem ismerem ezt a tipust.És a teljes műszaki tartalmat ott a helyszinen nem hiszem hogy bárki átlátja.Szóval elfogadtam a győzködését és megvettem. Amikor ki mentem az üzletből és elkezdtem olvasni hogy mit tud már az elején ott ált hogy ez nem oled es hanem lcd s. Erről az eladó nem tájékoztatott pedig ez lett volna az elsődleges szempont mivel drónozáshoz az oled az ideális.Vissza mentem az üzletbe de az eladó elutasított minden panaszt és nem akart intézkedni. Azt mondta hogy ezt nem lehet kicserélni és nem is akart ezzel foglalkozni én bepalizva éreztem magam. Átmentem egy másik üzletetekbe ott az eladó sokkal kszségesebb volt és megpróbált valamit intézkedni ő írt valahová hogy vizsgálják ki az ügyet most várom hogy visszahívjanak.A Campona üzletbe írtam a panaszkönyvbe is hogy az eladó nem tájékoztatott kellőképpen de ez nem hatotta meg őket. Továbra sem értem hogyha kifizetem a különbözetet a két készülék között akkor miért nem lehet kicserélni?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
5 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.