Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Telefon vásárlás.


Poti

Kérdés

 Sziasztok !

Gondoltam beváltom a pontjaimat és veszek egy új telefont. Mindenképpen oled kijelzőst szerettem volna egy Xiaomit ki is néztem. Szerencsétlenségemre a Camponai üzletetekbe mentem. Ott az eledó erősködött hogy ne azt vegyem mert a Honor 90 lite jobb választás. A paramétereket nézve valóban meggyőzött én mondtam neki hogy nem ismerem ezt a tipust.És a teljes műszaki tartalmat ott a helyszinen nem hiszem hogy bárki átlátja.Szóval elfogadtam a győzködését és megvettem. Amikor ki mentem az üzletből és elkezdtem olvasni hogy mit tud már az elején ott ált hogy ez nem oled es hanem lcd s. Erről az eladó nem tájékoztatott pedig ez lett volna az elsődleges szempont mivel drónozáshoz az oled az ideális.Vissza mentem az üzletbe de az eladó elutasított minden panaszt és nem akart intézkedni. Azt mondta hogy ezt nem lehet kicserélni és nem is akart ezzel foglalkozni én bepalizva éreztem magam. Átmentem egy másik üzletetekbe ott az eladó sokkal kszségesebb volt és megpróbált valamit intézkedni ő írt valahová hogy vizsgálják ki az ügyet most várom hogy visszahívjanak.A Campona üzletbe írtam a panaszkönyvbe is hogy az eladó nem tájékoztatott kellőképpen de ez nem hatotta meg őket. Továbra sem értem hogyha kifizetem a különbözetet a két készülék között akkor miért nem lehet kicserélni?

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

5 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Poti! Nagyon sajnáljuk a Téged ért kellemetlenséget, ami miatt ezúton is szeretnénk az elnézésedet kérni! Belső szabályzatunk értelmében, ha üzletben vásároltad meg a telefont, kizárólag meghibásodás esetén, 3 munkanapon belül jelezheted a csereigényedet, típus azonos készülékre. Ennek oka, hogy az üzletben lehetőség van az eszközöket megtekinteni és kipróbálni. Az online rendelt készülékek viszont 14 napon belül indoklás nélkül is visszaküldhetőek, amiről itt: http://bit.ly/2vkICda olvashatsz részleteket.
Nagyon fontosnak tartjuk, hogy az üzletben dolgozó munkatársaink pontos információkkal rendelkezzenek az eszközökről és igyekezzenek az Ügyfeleinket az igényüknek megfelelően kiszolgálni, ezért biztosíthatunk arról, hogy a panaszkönyvi bejegyzésedet és a másik üzletben tett panaszodat is körültekintően ki fogják a kollégáink vizsgálni. Amennyiben szeretnéd, hogy ellenőrizzük, hol tart a vizsgálat folyamata, kérjük szépen, küldd el nekünk privát üzenetben azt a hívószámot, amihez a telefont vásároltad. ^Gabriella

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

06 30 *******           A számom erre vásároltam.Kérem hogy nézzetek utána hol tart. Itt az volt a baj hogy az eledó nem tájékoztatott arról hogy amire rábeszélt az nekem nem lesz jó a kijelzője miatt./Vagy ő sem tudta/ Értem hogy mindent át kell nézni a helyszinen de ez nem életszerű nincsaz az ember aki az összes paramétert át tudja nézni a helyszinen hisz borzasztó sok a paraméter.Például az én esetemben a hijelzőről meg nem mondja senki zárt térben azt hogy hogyan fog viselkedni kültéren. Azt tanácsolták a másik üzletben hogy ne csomagoljam ki most ott áll dobozában.Várom hogy engedéjezzétek a cserét minél hamarabb. 

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: ADMIN
Személyes adatok eltávolítása
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 1
  • Telekom

Kedves Poti!

Reklamációd még folyamatban van, a kivizsgálás lezárásáról és eredményéről írásban tájékoztatunk.

További türelmedet szeretnénk kérni, és azt javasoljuk, hogy korábbi üzenetedet adatvédelmi okok miatt módosítsd. A jövőben írj nekünk privát üzenetet bizalommal! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia Poti! Nyilvántartásunk szerint 2 reklamáció is rögzítve lett részedre a történtekkel kapcsolatban. Az egyik panaszodra valóban megkaptad már a választ tőlünk, ugyanakkor arra kérnénk, hogy várd meg a másik bejelentésed kivizsgálását, aminek az eredményéről szintén írásban fogunk értesíteni. ^Barna

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...