Ha van valakinek tapasztalata a témában, érdekelne, mi szükséges ahhoz, hogy egy évek óta fennálló problémát kivizsgáljanak egy településen?
Településünkön szinte minden esőzés alkalmával számítani lehet rá, hogy az internet (és telefon valamint TV) szolgáltatás ki fog esni.
Szerencsésebb esetben 5-10 perc alatt helyreáll a szolgáltatás, de amennyiben áramkimaradással is párosul, a szolgáltatás tartósabban nem elérhető. (2+ óra)
Példaként: Tegnap éjszaka és ma reggel csendes esőzés volt, szélcsend mellett. Reggelre viszont ismét internet kapcsolat nélkül van a háztartás.
A modem működik, a wifi is működne, ha lenne kapcsolat az internettel, így a háztartásban mindenki számára elérhetetlen a home office.
Az ilyen esetek miatt már az időjárás előrejelzéstől tesszük függővé. hogy a munkáltatónál el merjük-e vállalni az esetleges otthoni munkavégzést.
Ez évek óta így van, de ha érdeklődünk mikor számíthatunk stabil elérésre, akkor az áramszolgáltató felé hárítás történik.
Ez ugyan érthető, de onnantól, hogy az elektromos ellátás helyreállt, miért marad gyakran elérhetetlen az internet kapcsolat órákig?
Mi szükséges ahhoz, hogy kivizsgálásra és elhárításra kerüljön a hiba?
A net garancia egy fő esetében talán elégséges lehet, de egy teljes háztartás esetében a vezetékes szolgáltatás kiváltására alkalmatlan.
Kérdés
Wakshi
Ha van valakinek tapasztalata a témában, érdekelne, mi szükséges ahhoz, hogy egy évek óta fennálló problémát kivizsgáljanak egy településen?
Településünkön szinte minden esőzés alkalmával számítani lehet rá, hogy az internet (és telefon valamint TV) szolgáltatás ki fog esni.
Szerencsésebb esetben 5-10 perc alatt helyreáll a szolgáltatás, de amennyiben áramkimaradással is párosul, a szolgáltatás tartósabban nem elérhető. (2+ óra)
Példaként: Tegnap éjszaka és ma reggel csendes esőzés volt, szélcsend mellett. Reggelre viszont ismét internet kapcsolat nélkül van a háztartás.
A modem működik, a wifi is működne, ha lenne kapcsolat az internettel, így a háztartásban mindenki számára elérhetetlen a home office.
Az ilyen esetek miatt már az időjárás előrejelzéstől tesszük függővé. hogy a munkáltatónál el merjük-e vállalni az esetleges otthoni munkavégzést.
Ez évek óta így van, de ha érdeklődünk mikor számíthatunk stabil elérésre, akkor az áramszolgáltató felé hárítás történik.
Ez ugyan érthető, de onnantól, hogy az elektromos ellátás helyreállt, miért marad gyakran elérhetetlen az internet kapcsolat órákig?
Mi szükséges ahhoz, hogy kivizsgálásra és elhárításra kerüljön a hiba?
A net garancia egy fő esetében talán elégséges lehet, de egy teljes háztartás esetében a vezetékes szolgáltatás kiváltására alkalmatlan.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.