Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Települést érintő szolgáltatás-kiesések kivizsgálása?


Wakshi

Kérdés

 

Ha van valakinek tapasztalata a témában, érdekelne, mi szükséges ahhoz, hogy egy évek óta fennálló problémát kivizsgáljanak egy településen?

Településünkön szinte minden esőzés alkalmával számítani lehet rá, hogy az internet (és telefon valamint TV) szolgáltatás ki fog esni.

Szerencsésebb esetben 5-10 perc alatt helyreáll a szolgáltatás, de amennyiben áramkimaradással is párosul, a szolgáltatás tartósabban nem elérhető. (2+ óra)

Példaként: Tegnap éjszaka és ma reggel csendes esőzés volt, szélcsend mellett. Reggelre viszont ismét internet kapcsolat nélkül van a háztartás.

A modem működik, a wifi is működne, ha lenne kapcsolat az internettel, így a háztartásban mindenki számára elérhetetlen a home office.

Az ilyen esetek miatt már az időjárás előrejelzéstől tesszük függővé. hogy a munkáltatónál el merjük-e vállalni az esetleges otthoni munkavégzést.

Ez évek óta így van, de ha érdeklődünk mikor számíthatunk stabil elérésre, akkor az áramszolgáltató felé hárítás történik.

Ez ugyan érthető, de onnantól, hogy az elektromos ellátás helyreállt, miért marad gyakran elérhetetlen az internet kapcsolat órákig?

Mi szükséges ahhoz, hogy kivizsgálásra és elhárításra kerüljön a hiba?

A net garancia egy fő esetében talán elégséges lehet, de egy teljes háztartás esetében a vezetékes szolgáltatás kiváltására alkalmatlan.

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Wakshi! Nagyon sajnáljuk a szolgáltatással tapasztaltakat! A kellemetlenségek miatt elnézésedet kérjük! Amennyiben az áramellátás helyreáll, mindenképpen javasoljuk, hogy pár perecre kapcsold ki majd indítsd újra az eszközöket. Amennyiben ezek után is gond merül fel a szolgáltatással, mindenképpen azt tudjuk javasolni, hogy jelezd felénk akár  itt privát üzenetben, hogy mihamarabb segítségedre lehessünk a megoldásban. Ha Magenta 1 kedvezménnyel rendelkezel, akkor a hibajavításkor a kedvezménycsomagba bevont összes havi díjas és feltöltőkártyás mobilodra aktiválásra kerül a Netgaranciával biztosított mobil adat és/vagy hang kedvezmény. ^Szilvia 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...