varga Posztolva ekkor: 2023. szeptember 19. Megosztás Posztolva ekkor: 2023. szeptember 19. NINCS rendelésem, mégis ezt kapom: Folyamatban lévő megrendelésed van. Amíg nem zárul le ez a folyamat, nem tudunk online kiszolgálni. Kérjük, gyere vissza, ha ez már megtörtént. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: 2023. szeptember 19. Telekom Megosztás Posztolva: 2023. szeptember 19. Szia! Kérjük vedd fel a kapcsolatot online ügyfélszolgálatunkkal a honlapunkon elérhető chat-en, ahol kollégáink utána tudnak nézni, hogy mi okozhatja a problémát és hibabejelentést is rögzíteni tudnak a részedre, hogy a javítás után újra elérhető legyen számodra is az online kiszolgálás. ^Dániel Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
varga
NINCS rendelésem, mégis ezt kapom:
Folyamatban lévő megrendelésed van. Amíg nem zárul le ez a folyamat, nem tudunk online kiszolgálni. Kérjük, gyere vissza, ha ez már megtörtént.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.