Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Lassúló mobilinternet (5G; korlátlan)


Harangozó Gábor

Kérdés

Az elmúlt pár napban sajnos folyamatos lassulást tapasztalok a mobil eszközömön, ami sajnos nem csak annyiből adódik, hogy rosszabb minőségű a videó megtekintés vagy lassabban mennek el az e-mailek, üzenetek, hanem bosszantó több percig tartó folyamatosan visszatérő “betöltést” jelez. Azt gondolom egy ekkora havi díjcsomagnál amely támogatja az 5G-t és korlátlan hozzáférést biztosít a sáv szélességet is jó lenne matchelni hozzá.

A segítséget előre is köszönöm.

 

Üdv,

Harangozó Gábor Ferenc

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves @Harangozó Gábor

Sok esetben a jelzett hibát a hálózathoz való hibás csatlakozás is okozhatja. Érdemes újraindítani a készülékedet, SIM-kártyát kivenni pár percre, megnézni, hogy véletlen se mozdult-e el.
Tapasztalataink alapján ez a jelzett hibát megoldja. Bízunk benne, hogy esetben is ez fog történni! ^Oszkár

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...