Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Vissza nem térített összeg, a készüléket nemtudták kiszállítani.


Bibo-58

Kérdés

Döbbenetes eset az enyém. 2014.november elselyén rendeltem a kislányomnak egy tv kélszüléket. A készüléket nemtudták leszállítani 2014 december 31 ig. Ekkorra én már kifozettem a készülék teljes árát, mivel a számla megérkezett. Közben 16 levelet kaptam postán "szerződés módosítás" címen. 2014.12.31. én a szerződéstől elálltam és vissza kértem a pénzem, mivel Karácsonyra vásároltam a kislányomnak egy másikat. A mai napig kb. 60 telefonálás után sem kaptam vissza a pénzem. Mindig valami kifogást találnak. Valójában, 14 nap alatt visszakellett volna kapnom a pénzt, amiből eddig semmit sem láttam. Már tértivevényes levélben is leírtam minden adatom, mivel csak ez kellett hozzá, január közepén. Amit Fürcht Dániel úrnak címeztem, mivel az ő kérése volt. Ezalatt 2 ajánlott levél és e-mail elveszett. A pénzt még a mai napig nem kaptam meg. A mai napon is azt mondták, hogy engedélyeztetés alatt vanmég mindig. Ez már vicc. Érdemes lenne meghallgatni annak a rengeteg telefonnak a tartalmát, amikor ugyanazt hallani, majd 2 hónapja, csak az igérgetést. És nincs egy felelős személy akivel, lehetne beszélni ebben az ügyben, aki konkrétan megmondhatja mikor utalják a pénzt. Állandóan,egy személytelen beszélgetést kell végig hallgatni, amellyel a cél az, hogy lerázzák az embert. Tisztelettel és Köszönettel!

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

4 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 3

Döbbenetes eset az enyém. 2014.november elselyén rendeltem a kislányomnak egy tv kélszüléket. A készüléket nemtudták leszállítani 2014 december 31 ig. Ekkorra én már kifozettem a készülék teljes árát, mivel a számla megérkezett.

Mért fizetsz előre olyanért amit még meg sem kaptál?

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 2

miért kellene felszólítania a szolgáltatót tértivennyes levélben + fogyasztó védelemhez fordulnia? 

  • a sima levél, e-mail, telefonos bejelentés is megteszi
  • a fogyasztó védelem bevonásával nem fog gyorsabban megoldódnia a problémája
  • mint Roli82 írta, minek fizetett olyanért amit nem vett át? 

és végül még mindig csak azt tudom mondani: mivel nem vagy t ügyfél nem vagy hiteles, ergo a tanácsaiddal félrevezeted az embereket, mert  olyan megoldást  kínálsz nekik, amikkel csak a helyzetüket bonyolítod. nem mindenki áll haragban a világgal és a t-vel.

 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ajánlott tértivevényes levélben fel kell szólítani a szolgáltatót, a vételár és annak mindenkori jegybanki kamatainak visszatérítésére 15 napon belül. Ha a tértívevényen ott lesz az átvétel dátuma, ettől kell számítani 15 naptári napot (PTK), utánna vársz még kb 1 hetet és ha ezek után sem fizetik vissza a kifizetett vételárat és annak mindekori törvényes kamatait (napi jegybanki kamat 2-szerese), akkor írni kell a "Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóságnak" leírni a történteket, lemásolni a nekik írt levelet és a tértivevényt, és kérni kell a Fogyasztóvédelmi Eljárás lefolytatását. Az eljárás illetékmentes, nem kell fizetni a fogyasztónak az eljárásért, és interneten email-ben is lehet elindítani, vagy faxon elküldve a dokumentumoikat, vagy emaiben csatolva.
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...