szeretnék egy kérdést feltenni. Az a problémám, hogy amikor foglalt vagyok, vagy nem elérhető, akkor a hívó fél ezt hallja: "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható". Ami nyilvánvalóan nagyon félrevezető.
Annyit tudok, hogy a számomra hívásátirányítás van bekapcsolva egy jó régi - de tudtommal talán még működő (??), Telekomos számra: 0036309888333.
Talán lehet, hogy ez a központi szám már nem él - 0036309888333, és ezért mondja hogy "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható"?!
Úgy tudom, hogy a fenti központi szám vagy hangposta, vagy az SMS értesítő miatt lett beállítva még nagyon régen. De a hívásértesítő Telekom oldalon nincs leírva, hogy hogyan is kellene ezt beállítani. Milyen számra kéne továbbítani. 😞
Kérdés
Ákos Csaba
Tisztelt Fórumozók,
szeretnék egy kérdést feltenni. Az a problémám, hogy amikor foglalt vagyok, vagy nem elérhető, akkor a hívó fél ezt hallja: "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható". Ami nyilvánvalóan nagyon félrevezető.
Annyit tudok, hogy a számomra hívásátirányítás van bekapcsolva egy jó régi - de tudtommal talán még működő (??), Telekomos számra: 0036309888333.
Talán lehet, hogy ez a központi szám már nem él - 0036309888333, és ezért mondja hogy "Ezen a számon előfizető nem kapcsolható"?!
Úgy tudom, hogy a fenti központi szám vagy hangposta, vagy az SMS értesítő miatt lett beállítva még nagyon régen. De a hívásértesítő Telekom oldalon nincs leírva, hogy hogyan is kellene ezt beállítani. Milyen számra kéne továbbítani. 😞
https://www.telekom.hu/lakossagi/szolgaltatasok/mobil/kapcsolodo-szolgaltatasok/telefonalas/hivasertesito
Előre is köszönöm a segítséget!
Ákos
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
2 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.