Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Ps5, EA FC 24, nethiba


Cseh Dániel László

Kérdés

Tiszteletem, érdeklődni szeretnék, hogy létezhet az, hogy 2000/1000mbit optikai nettel, 165 Hz 1 másodperces valaszidos monitorral, Cat 5e kábellel a lakásban mindenhol, úgy, hogy se a setbox nem aktív, senki nem csatlakozik a wifire, semmi más eszköz nem használja az itthoni hálózatot, csak a ps5, se az EA FC 24, se a Fornite, se Rocket League nem megy lagg nélkül, annak ellenére hogy 24 ms-t ír folyamatosan... és nem egyszerű laggokrol beszélek hanem másodperces 2 másodperces delayekrol... :( és kérem tisztelettel ne az EA FC szerverete hivatkozzon, vagy a Rocket League, Fortnite, vagy épp a League of Legends szervere, mert nem érdekes h mindenkinél hiba van csak a tökéletes Telekomnal nincs? A drága szomszédomnal 100 mbites Zalaszám internet van és még sincs laggja egyik játékban sem. Kérdezem én, miért nehéz elismerni, hogy önöknél van a hiba és kijavitani a problémákat, vagy esetleg azt akarják mondani, hogy akik ide írták a fórumra mind hülyék, velem együtt és onokel minden oké!? Számtalan alkalommal jött ki szerelő hozzám Önöktől, benti alkalmazott csinált távolról vmit és semmi javulás. Válaszukat előre is köszönöm.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Tisztelt Telekom! 

Ez engem is érdekelne, már 4 alkalommal voltak kint a szerelök, de semmi megoldást nem találtak erre a problémára! Hiába hivatkoznak, hogy a játék szervere telitett, akkor másnak, más szolgàltatóval miért működik? Illetve van akinek telekommal is hiba mentesen megy... Olyan útvonalon megy a forgalom, ami borzasztó telített és emiatt torlódás alakul ki, ezért is lehet a játékban/ játékokban ilyen minöség romlás... Konkrétan az online játék élvezhetetlen néha.. 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Üdv! Pontosan ugyanez a hiba nálam is! Ha a Telekom mindent rendben talál a hálózatán akkor érdemes lenne megvizsgálni a kihelyezett eszközt vagy esetleg a csomag lenne túl nagy a játékokhoz? Ugyanez a csomag és sagemcom eszköz van nekem is. Konkrétan azért váltottam a Digiről ide, hogy még jobb legyen a net minősége, ehhez képest rosszabb lett és most majdnem 2x annyit fizetek érte. Ha nem lesz megoldás akkor kénytelen leszek újra szolgáltatót váltani! Legyenek szívesek járjanak utána mert rengeteg felhasználót érint a probléma! Mt 875340489

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Sziasztok! 

Köszönjük jelzéseteket!

Kérjük, hogy privát üzenetben írjátok meg a pontos problémát és adjátok meg a kövezetkő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: cél és forrás IP-cím, illetve trace log!  

A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a jelenség tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy megtudjuk vizsgálni, hogy hol emelkedik meg a válaszidő és a csomagvesztés.  

Az okozott kellemetlenségért elnézéseteket kérjük! Megértéseteket és együttműködéseteket köszönjük! ^Zoltán

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Telekom szakértő
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 01. 13. at 3:23, SonGoku írta:

Valakinek megjavult már?

 

Szia. Sajnos nem... rosszabb mint valaha... és 100% a Telekomnal van a probléma, a Playstation supporttal is beszéltem szervizben is volt a ps és ezeket a hibakodokat találtak, ami az internetszolgaltatas nem megfelelő működéset jelzi.

20240120_222436.jpg

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...