Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Sikertelen csatorna hangolás


Lili_

Kérdés

Üdvözlöm! 

A tegnapi nap folyamán vásároltam egy LG smart Tv-t.!

A HDMI kábel csatlakoztatva van a telekom boxhoz és a tv-hez is de a csatorna keresésnél fél perc alatt végig futtatja és azt írja ki, hogy 0 csatornát talált. 

Nem tudom mi lehet a gond mert a TV is át van állítva HDMI-re .. 

Kaphatnék segítséget ezügyben? 

Köszönöm előre is! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Lili! Elsőként azt javasoljuk, hogy áramtalanítsd a modemet és a beltéri egységet is, és úgy indítsd újra! Amennyiben Telekom TV szolgáltatással rendelkezel, akkor itt https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/keszulekbeallitasok/belteri-egysegek/telekom-tv-smartbox/smartbox-beuzemelese-#attekintes találsz segítséget a beüzemeléshez. IPTV használata esetén pedig itt: https://www.telekom.hu/lakossagi/ugyintezes/keszulekbeallitasok/belteri-egysegek/set-top-box . Probléma esetén a díjmentesen hívható 06 (80) 40-40-50-es számunkon kérhetsz segítséget. ^Petra

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...