Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Webshop vásárlás!!


Balla Tamás

Kérdés

Tisztelt Webshop üzletvezető !

Az önök viselkedése és az előfizetőkhöz való hozzáállása gyalázatos!! Számtalan 1414 hívás után arra jutottam,hogy önök miatt lemondom az

előfizetésem az évfordulónál ! Milyen alapon zártak ki a vásárlás lehetőségéből ,amikor a számláimat fizetem /kb.40 000 ft / havonta és soha egy napot sem késtem a fizetéssel !!

Nyilván a Telekom vezetői nem tudnak az önök hanyag munkavégzéséről,de megírom nekik a szomorú tapasztalatomat az ön által vezetett webshop-ról !!

Üdv: Balla Tamás

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Tamás! Szomorúan olvastuk az üzenetedet. Társaságunknál az online vásárlás is szabályozott keretek között zajlik, minden esetben betartjuk az Online shop szerződési feltételeit. Bizonyos esetekben előfordulhat, hogy nincsen lehetőség online megrendelésre, aminek számos oka lehet, pl. a fizetőképességi vizsgálat eredménye, vagy egyedi díjcsomagra vonatkozó szabályok. Amennyiben szeretnéd, hogy ellenőrizzük miért utasítottuk el a megrendelésedet, kérjük szépen írd meg nekünk privát üzenetben a szerződésedhez tartozó azonosítót. Otthoni előfizetés esetén az MT ügyfél-azonosítót szeretnénk elkérni, ha pedig Mobil előfizetéshez indítottad a vásárlást, a hívószámodra lesz szükségünk. ^Gabriella

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...