Szeptember óta nem kapok számlát se csekket. Több mint egy évtizede vagyok ügyfelük. 4 panasz levélre nem reagáltak. Az ügyfélszolgaton lehetetlen élő emberrel beszélni. Számtalanszor próbáltam, már csak gépi ügyintézés működik. Tegnap megpróbáltam személyesen panaszt tenni. Lehetetlen volt kivárni a sort. Egy ügyintézőre, 8 ember várt, karácsony előtt 9 nappal! Nekem ez így kényelmetlen, kellemetlen és bosszantó! Ne vegyék már fel ezt a balkáni stílust! Hová lettek a kedves készséges alkalmazottak?A covid alatt eltört a laptopom, telefonon szerződést kötöttünk, érintésmentesen 48 múlva használtam az újat mosolyogva! Havi 38ezret fizetek, valaki vegye már a fáradságot hogy felhív illetve válaszol!
Kérdés
Anka
Tisztelt Telekom!
Szeptember óta nem kapok számlát se csekket. Több mint egy évtizede vagyok ügyfelük. 4 panasz levélre nem reagáltak. Az ügyfélszolgaton lehetetlen élő emberrel beszélni. Számtalanszor próbáltam, már csak gépi ügyintézés működik. Tegnap megpróbáltam személyesen panaszt tenni. Lehetetlen volt kivárni a sort. Egy ügyintézőre, 8 ember várt, karácsony előtt 9 nappal! Nekem ez így kényelmetlen, kellemetlen és bosszantó! Ne vegyék már fel ezt a balkáni stílust! Hová lettek a kedves készséges alkalmazottak?A covid alatt eltört a laptopom, telefonon szerződést kötöttünk, érintésmentesen 48 múlva használtam az újat mosolyogva! Havi 38ezret fizetek, valaki vegye már a fáradságot hogy felhív illetve válaszol!
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.