Ugrás a tartalomhoz
  • 0

3 hónapja nem kapok számlát, csak felszólítást!


Anka

Kérdés

Tisztelt Telekom! 

Szeptember óta nem kapok számlát se csekket. Több mint egy évtizede vagyok ügyfelük. 4 panasz levélre nem reagáltak. Az ügyfélszolgaton lehetetlen élő emberrel beszélni. Számtalanszor próbáltam, már csak gépi ügyintézés működik. Tegnap megpróbáltam személyesen panaszt tenni. Lehetetlen volt kivárni a sort. Egy ügyintézőre, 8 ember várt, karácsony előtt 9 nappal! Nekem ez így kényelmetlen, kellemetlen és bosszantó! Ne vegyék már fel ezt a balkáni stílust! Hová lettek a kedves készséges alkalmazottak?A covid alatt eltört a laptopom, telefonon szerződést kötöttünk, érintésmentesen 48 múlva használtam az újat mosolyogva! Havi 38ezret fizetek, valaki vegye már a fáradságot hogy felhív illetve válaszol! 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Szia Anka! Elnézést kérünk a kellemetlenségekért! Az adataid nélkül csak általánosságban válaszolhatunk, de ha privát üzenetben elküldöd nekünk az MT azonosítód, vagy az előfizetésed hívószámát, szívesen utána nézünk a történteknek.

Számláidat legegyszerűbben a Telekom alkalmazásban,vagy honlapunkon a Telekom fiókban éred el, ahol fizetheted bankkártyával, de utalhatod is. Ha ragaszkodsz a postai befizetéshez, díjmentesen új számlát küldünk, ha jelzed, hogy nem kézbesítették, amit küldtünk. De addig is fizetheted ezekben a kijelölt postahivatalokban csekk nélkül is, és figyelmedbe ajánljuk a többi, jóval megbízhatóbb fizetési módot is.

A panaszlevelet a lehető leghamarabb megválaszoljuk, de maximum 30 napon belül. (Hosszabbíthatja az időt, ha a részletes adatokat nem töltötted ki, mert akkor az adatvédelem miatt e-mailben nem küldhetünk levelet Neked, csak postai úton. Illetve, ha kézbesítési probléma van, lehet, hogy azt sem kapod meg.)

Vanda, virtuális asszisztensünk azért dolgozik, hogy ügyfeleink gördülékenyebb kiszolgálásban részesüljenek. Ha röviden, a lényeget megfogalmazva válaszolsz neki, nagyon hatékonyan végzi el a feladatot, vagy kapcsol megfelelő ügyintézőt. Ha megszokod majd, értékelni fogod, hogy milyen gyors tud lenni. Addig is ide kattintva: https://bit.ly/2HmRbgs találsz egy rövid ismertetőt segítségül.  

Karácsony előtt valóban megnövekedett forgalom tapasztalható mindenhol a kereskedelemben, ezért érdemes kihasználni számtalan más elérhetőségünket. Ha viszont kényelmesebb számodra a személyes találkozás, üzleteinkbe érdemes időpontot foglalni, hogy ne kelljen hosszan várakozni.

Bízunk benne, hogy válaszunkkal segítségedre voltunk, és azon dolgozunk, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerezz nálunk, ahogy régebben is. ^Kata

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...