Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Internet


Tibor004

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Tibor! Sajnáljuk, hogy hibát tapasztalsz! Több dolog is állhat a háttérben. Ha területtől függetlenül mindig és mindenhol lassú a neted, az a SIM kártya vagy a készülék meghibásodására utalhat. Ha van másik telefon a közeledben, érdemes egy rövid időre megcserélned köztük a kártyákat, hogy kiderüljön, melyik lehet a hibás. Ha a kártya, azt üzleteinkben díjmentesen ki tudjuk cserélni, készülékhiba esetén pedig szerviz tud segíteni. Abban az esetben, ha csak egy meghatározott területen észleled a lassúságot, lefedettségi hiba is lehet, ez esetben chat ügyfélszolgálatunkon tudsz bejelentést tenni és szakértőink kivizsgálják az esetet. ^Erika

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...