Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Hiba E105


csaba111

Kérdés

8 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0

Boldog új évet mindenkinek!

Ez az országos hiba elég gyakori, és a szolgáltatás nem annyira olcsó, hogy ezt elviseljem.

Az internet folyamatosan rossz, lassú, a routert két naponta újra kell indítani, mert használhatatlan. Ha hívom a központot, nyilván nem lehet elérni senkit, felveszi egy robot, aztán hallgathatom a zenét órákig. Szerencse, hogy én tudok kit hívni.

Nem azt írtam alá két évre, hogy küszködni fogok ezzel a vacakkal, hanem hogy 30.000 forintért igenis minőségi szolgáltatást kapok. Felháborító, pláne, hogy ha elegem van belőle sem mondhatom le, mert nyakamba vágnak egy halom kötbért. 

Fél éve kötöttük be, de nyilván már kezdődött azzal, hogy a bekötés is egy kálvária volt a sok szerencsétlen alvállalkozó miatt. 

Van még miben fejlődni Telekom... Van még.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kozsup Tamás
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Kedves Csaba, jó reggelt! Elnézésed kérjük, hogy csak most tudtunk reagálni megkeresésedre. A tegnap délelőtt jelentkező központi hibát szakértőink tegnap elhárították. Elnézésed kérjük a kellemetlenségek miatt. Amennyiben még tapasztalod, kérjük, fordulj hozzánk bizalommal privát üzenetben, hogy segítségedre lehessünk. ^Zoli

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...