Győri Tibor Posztolva ekkor: január 2. Megosztás Posztolva ekkor: január 2. Sziasztok! Lehet tudni róla, hogy mikor lehet ismét otthoni szolgáltatást online módosítani? Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
1 Győri Tibor Posztolva: január 2. Szerző Megosztás Posztolva: január 2. Na de ahogy ezt most leírtam, sikerült a chaten elérni valakit. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 2. Telekom Megosztás Posztolva: január 2. Szia Tibor! Ellenőrzésünk alapján, webes online felületünkön elvégezhető a szolgáltatások módosítása. Probléma esetén kérheted chates ügyfélszolgálatunkon. ^Petra Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Győri Tibor Posztolva: január 2. Szerző Megosztás Posztolva: január 2. Most néztem és továbbra sem megy. Ha új otthoni szolgáltatást szeretnék beállítani, ott menne, de a meglevő magentás csomagon belül csak a mobilokat engedi. Ha az otthoni megújítására nyomok, írja, hogy a szolgáltatások betöltése folyamatban és egy idő után visszajön az előző kép a megújítás gombbal. A chates ügyfélszolgálatot sem értem el egész nap. Tegnap chateltem az ügyfélszolgálattal többször is és akkor ott sem tudtak módosítani és le lett adva hibára. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Győri Tibor Posztolva: január 6. Szerző Megosztás Posztolva: január 6. Hát nem tudott senki segíteni. Végül valaki felvette hibára. Ki tudja mikor lesz jó. Csomagot az üszi sem tud nálam váltani. 15-ig él az akció ami miatt kellene a csomagváltás. Hát majd kiderül i lesz. Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Győri Tibor
Sziasztok! Lehet tudni róla, hogy mikor lehet ismét otthoni szolgáltatást online módosítani?
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
4 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.