Ugrás a tartalomhoz
  • 0

Számlabefizetés


Sné Anett

Kérdés

1 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Sné Anett! 

Elsősorban javasoljuk, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, hogy írj nekünk a m.me/TelekomHU elérhetőségre, hogy mielőbb segíthessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia 

 

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...