Sné Anett Posztolva ekkor: január 3. Megosztás Posztolva ekkor: január 3. Jó napot kívánok! Miért nem sikeres a számlabefizetés az alkalmazásban? Megadtam minden adatot amit kért a rendszer, de mégsem sikeres a befizetés. Ez valami beállitási hiba lehet ? Kérem mielöbbi válaszukat. Üdvözlettel: Sné Anett Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
0 Telekom Telekom szakértő Posztolva: január 3. Telekom Megosztás Posztolva: január 3. Kedves Sné Anett! Elsősorban javasoljuk, hogy töröld az alkalmazást a készülékedről, majd töltsd le a legfrissebb verziót. Amennyiben továbbra is hibát tapasztalsz, kérjük, hogy írj nekünk a m.me/TelekomHU elérhetőségre, hogy mielőbb segíthessünk. Együttműködésedet köszönjük! ^Lia Idézet Link kommenthez Megosztás más oldalakon More sharing options...
Kérdés
Sné Anett
Jó napot kívánok!
Miért nem sikeres a számlabefizetés az alkalmazásban? Megadtam minden adatot amit kért a rendszer, de mégsem sikeres a befizetés. Ez valami beállitási hiba lehet ?
Kérem mielöbbi válaszukat.
Üdvözlettel: Sné Anett
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon
1 válasz erre a kérdésre
Ajánlott posztok
Csatlakozz a közösséghez!
Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.