Ugrás a tartalomhoz
  • 0

warzone 3 - 10/8 körben folyamatos packet loss, magas ping


Kiss.Péter

Kérdés

Warzone 3-al nem lehet játszani, mert folyamatosan packetlost van, magas ping, laggol a játék 1000 mbit/s net mellett.
A barátaim, akiknek telekomos netük van, szintén ugyanezt tapasztalják. Más szolgáltató által nyújtott net esetén nincs semmi probléma.
Január 20-án érzékeltem először ezt a problémát, és azóta is fennáll. 
Miért? Mi a teendő??

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

10 válasz erre a kérdésre

Ajánlott posztok

  • 0
  • Telekom

Kedves Péter!

Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a következő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT-azonosítód, cél és forrás IP-cím, illetve trace log! 

A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy meg tudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvi

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

Szia!

A probléma abból adódhat, ha olyan útvonalon érkezik hozzánk a játék üzemeltetőjétől az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ilyenkor azon torlódások alakulhatnak ki. Jelenlegi információnk szerint csak visszirányban van probléma, kifelé megfelelően működik, illetve Deutsche Telekom szinten is minden rendben van. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben működnek, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig az adott játék, nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető a minőségi probléma. A probléma valószínűsíthetően egy külföldön levő adatközpontban gyökeredzik, így érdemes a tapasztalt hibákat az érintett játék üzemeltetője felé jelezni. ^Dániel

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
19 órája, Telekom szakértő írta:

Szia!

A probléma abból adódhat, ha olyan útvonalon érkezik hozzánk a játék üzemeltetőjétől az adatforgalom, mely túlzsúfolt, ilyenkor azon torlódások alakulhatnak ki. Jelenlegi információnk szerint csak visszirányban van probléma, kifelé megfelelően működik, illetve Deutsche Telekom szinten is minden rendben van. A hálózatunk és a szolgáltatásunk továbbra is rendben működnek, azonban amíg a hozzánk eljutó tartalom szűkített keresztmetszeten érkezik, addig az adott játék, nem használja ki a Magyar Telekom hálózatának kapacitását, így továbbra is érzékelhető a minőségi probléma. A probléma valószínűsíthetően egy külföldön levő adatközpontban gyökeredzik, így érdemes a tapasztalt hibákat az érintett játék üzemeltetője felé jelezni. ^Dániel

Cloudflare hiba mikorra várható, hogy megoldódik? Minden szolgáltató a budapesti CF központot használja az országban kivéve a Telekomot. Már 1 hete ismét használhatatlan a Discord a CF miatt, mert a Deutsche Telekomtól 200+ms a ping és magas packet loss van. Free planes IP-k pedig február óta New York-ba vannak routolva, ami szintén csak a Telekomnál probléma.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
  • Telekom

 

Kedves patrik.2199!

Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a következő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT-azonosítód, cél és forrás IP-cím, illetve trace log! 

A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy meg tudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0
Ekkor: 2024. 04. 27. at 8:55, Telekom szakértő írta:

 

Kedves patrik.2199!

Nagyon sajnáljuk a tapasztaltakat! Kérjük, hogy privát üzenetben add meg a következő adatokat, hogy továbbítani tudjuk szakembereinknek: MT-azonosítód, cél és forrás IP-cím, illetve trace log! 

A trace log-ot érdemes olyankor futtatni, amikor a probléma tapasztalható (pl.: torlódik a forgalom), hogy meg tudjuk vizsgálni, hogy hol nő meg a válaszidő és a csomagvesztés.

Az okozott kellemetlenségért elnézésedet kérjük! Megértésedet és együttműködésedet köszönjük! ^Szilvia

Üdv, elküldtem a kért adatokat.

Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

  • 0

Nem a Játék szerver a probléma hanem az önök hulladék szolgáltatása sajnos amit minden egyes alkalommal próbálnak másnak a felelősségére átháritani. 

ExitLag nevü programmal érdekes módon hibátlanul fut a játék mivel normális utat választ a szerver eléréséhez . Alap internet útválasztó az önök oldaláról a hiba.

Szerkesztve ekkor: Szerkesztő: Kardix
Link kommenthez
Megosztás más oldalakon

Csatlakozz a közösséghez!

Posztolhatsz regisztráció előtt is. Ha már van regisztrációd, jelentkezz be itt.

Vendég
Válaszolj a kérdésre...

×   Formázással együtt illesztetted be a tartalmat.   Formázás eltávolítása

  Only 75 emoji are allowed.

×   A linkedet automatikusan beágyaztuk.   Linkként mutatás

×   Az előző tartalmat tároltuk. .   Itt törölhetsz

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Új...